قم نيوز : بازیکن تیم هندبال «پاس ناجا قم» با ابراز گلایه از حمایت نکردن هیات هندبال از نماینده قم در لیگ برتر، گفت: از رئیس فعلی هیات، در طول ۴ سال ریاست فقط شعار شنیدیم و برنامه خاصی را ندیدیم.
شعاردرمانی مسئولان در حمایت از نماینده قم در لیگ برتر هندبال
شعاردرمانی مسئولان در حمایت از نماینده قم در لیگ برتر هندبال
به گزارش قم نیوز رضا سفیدگر با بیان اینکه سال اول حضور تیم پاس ناجا در لیگ برتر بود و هیچکس باور کسب چنین نتایجی را از تیم ما نداشت، گفت: چون مساوی در برابر ذوب‌آهن انتظار هندبالی‌ها را از تیم ما بالا برده بود، حضور جوانان خوب و بازیکنان دونده در کنار با تجربه‌ها کمک شایانی به کسب نتایج نسبتاً مطلوب در سال اول حضور پاس ناجا در لیگ برتر کرد.

بازیکن تیم پای ناجا قم با اشاره به اینکه جوانان تیم ما سابقه بیش از ۵ سال حضور در مسابقات مهم کشوری در رده‌های سنی مختلف را دارند، افزود: جوانان ما در دسته سوم با تیم قم قهرمانی کسب کردند و مرحله به مرحله به لیگ برتر رسیدند و در اردوهای تیم ملی در رده‌های سنی پایه نیز حضور داشته‌اند و در تمامی اردوها رده‌های سنی پایه از هندبالیست‌های قم، دعوت به عمل می‌آید.

وی با تاکید بر اینکه اگر سرمایه گذاری خوبی برای پشتوانه سازی هندبال در استان صورت بگیرد تا سه سال آینده این جوانان را در کنار هم بر روی سکو خواهیم دید، ادامه داد: اگر هیات هندبال با برنامه ریزی منسجم و منظم، از تیم‌های مختلف در لیگ‌های پایه و کشوری حمایت کند، در سال‌های آینده از حضور جوانان هندبال قم در تیم‌های مطرح کشور زیاد خواهید شنید.

سفیدگر با بیان اینکه رئیس هیئت هندبال قم زمانی که در مجمع انتخاباتی برنامه‌ها و اهداف خود را در برنامه ۴ ساله به حاضران در مجمع انتخاباتی ارائه دادند، همگان انتظار پیشرفت و عملی شدن آن را داشتند، گفت: محمدخانی برای توسعه هندبال در استان بیشتر میل به فعالیت در پایه‌ها در بخش‌های آقایان و بانوان را داشت که متاسفانه این حرف‌ها فقط شعار بود.

وی با تاکید بر اینکه در این ۴ سال دوره ریاست آقای «محمدخانی» فقط از ایشان شعار شنیدیم و چیزی به صورت عملی ندیدم، ادامه داد: در سال‌های گذشته از کانون‌هایی که در سطح استان در رده سنی پایه فعالیت می‌کردند و استعدادها را به تیم‌ها در رشته هندبال معرفی می‌کردند نیز حمایت نشد.

سفید گر با بیان اینکه در آخرین مجمع سالیانه هیئت هندبال در حضور همه اعضای مجمع از رای خودم ابراز پشیمانی کردم، گفت: چون ایشان برنامه بسیار خوبی برای توسعه و پیشرفت هندبال در بخش‌ها و رده‌های سنی مختلف داشتند، به ایشان رای دادم ولی متاسفانه ۴ سال است که درب دفتر هیئت بسته است و کسی باز شدن درب هیئت هندبال قم را ندیده است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgxq9y.ak9tq4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما