قم نيوز : مدیر حرم مطهر بانوی کرامت گفت: بر اساس تاکید رهبر معظم انقلاب و دستورات تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، خادمان این بارگاه ملکوتی اهتمام ویژه‌ای دارند تا تمامی خدمات و فعالیت‌های اجرایی را برابر با دستورالعمل‌های بهداشتی مصوب انجام دهند.
تلاش خادمان آستان بانوی کرامت برای رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی
تلاش خادمان آستان بانوی کرامت برای رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اشرف عبدی در گفت‌وگویی افزود: اقدام‌های گوناگونی برای پیشگیری و رعایت دستورالعمل‌ها در حرم مطهر انجام می‌شود که توزیع روزانه بیش از ۳ تا ۴هزار «ماسک» رایگان بین زوار یکی از مهم‌ترین اقدامات است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در مبادی تشرف، دستگاه‌های خودکار مایع ضدعفونی مستقر شده است و زایران می توانند بدون دخالت دست از آن استفاده کنند.

وی گفت: امیدوار هستیم همانند گذشته زایران و مجاوران حرم مطهر بانوی کریمه اهل بیت(ع) با رعایت «فاصله‌گذاری اجتماعی» و استفاده از «ماسک»، خادمان خود را در اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی یاری کنند.

مدیر حرم مطهر بانوی کرامت اظهار داشت: کالسکه و صندلی چرخدار قبل از ورود به حرم مطهر گندزدایی و همه خودروهای زایربَر پس از هر بار استفاده، طی مسیر ضدعفونی می‌شوند.

عبدی تصریح کرد: مُهرهای سنگی پس از هر بار استفاده به دقت شست‌وشو می‌شوند و همچنین استفاده از کتاب‌های ادعیه به صورت مشترک ممنوع شده است.

وی گفت: شکر خدا، مردم ولایی و غیور قم همیشه در همه صحنه های انقلاب پیشتاز بوده اند و در موضوع مهم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی نیز همکاری شایسته‌ای داشته‌اند که وضعیت شهر قم به لحاظ آمار بستری و فوت گواه این مهم است.

وی تاکید کرد: امیدواریم مردم استان قم از این پس نیز، بیش از پیش نقش الگویی خود را ایفا کنند؛ ما به عنوان خادم این مردم شریف قدردان آن‌ها و از جوار بانوی کرامت دعاگو و آرزومند سلامتی این مردم فهیم هستیم.

با اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، وضعیت شیوع ویروس کرونا در استان قم از ۱۵ دی از وضعیت قرمز به نارنجی، در ۶ دی‌ از نارنجی به زرد و در ۲۰ دی‌ماه جاری از زرد به «آبی» تغییر کرده است.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcbs8b9.rhbafpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما