قم نيوز : رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: آمارهای استانی نشان می‌دهد بسیاری از مردم قم به رعایت پروتکل‌های شیوه‌نامه‌های بهداشتی توجه دارند و به آن پایبند هستند.
رئیس شورای شهر قم: بسیاری از مردم قم به رعایت پروتکل‌های شیوه‌نامه‌های بهداشتی توجه دارند
رئیس شورای شهر قم: بسیاری از مردم قم به رعایت پروتکل‌های شیوه‌نامه‌های بهداشتی توجه دارند
به گزارش قم نیوز عبدالله جلالی امروز در یکصد و هفتاد و هفتمین نشست رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در سالن جلسات این شورا برگزار شد اظهار داشت: همراهی و همدلی مردم قم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی قابل‌تقدیر است.

وی با بیان اینکه قم، جزء نخستین‌ شهرهای کشور در تبدیل رنگ زرد به وضعیت آبی بود و این موجب مباهات است، ابراز کرد: متأسفانه قم هراسی مجدّد از سوی برخی از مسئولان، نشا‌نگر عناد نسبت به قم و مردم قم است و مشخص نیست چرا چنین عنادی وجود دارد و تا کی ادامه داشته باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم افزود: اینکه گفته می‌شود 95 درصد از مردم قم نسبت به شیوه‌نامه‌ها توجهی ندارند بسیار عجیب است و منشأ و منبع این آمار اصلاً مشخص نیست.

وی با تأکید بر اینکه درحالی‌که آمارهای استانی نشان می‌دهد بسیاری از مردم قم به رعایت پروتکل‌های شیوه‌نامه‌های بهداشتی توجه دارند و به آن پایبند هستند، عنوان کرد: مردم قم همواره نشان داده‌اند که در بسیاری از عرصه‌ها به‌ویژه در پایبندی به ارزش‌ها، پیشگام بوده‌اند.

جلالی خاطرنشان کرد: امیدواریم که تداوم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی توسط مردم قم منتهی به آن شود که قم جزء نخستین استان‌های کشور در نابودی و محو کرونا باشد.

وی در این جلسه درباره لایحه اخذ مجوّز تعرفه عوارض و بهای خدمات شهرداری در سال 1400 نیز اظهار داشت: برای بخشی از این تعرفه در عوارض و بهای خدمات، به دلیل نگاه آینده نگرانه با توجه به شرایط کرونا سقفی در نظر نگرفته‌ایم تا همه جوانب موردتوجه قرار بگیرد و به لحاظ اقتصادی فضای خوبی ایجاد شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قم در بخش دیگری از جلسه تصریح کرد: با توجه به کمبود پارکینگ در سطح شهر نیاز بوده تا تمهیدات لازم اندیشیده شود و به‌خصوص در بافت فرسوده شرایطی را در جهت ایجاد پارکینگ در نظر گرفت.

وی ادامه داد: تأمین پارکینگ لازم و کافی برای شهروندان امری ضروری است و باید در حذف پارکینگ در روند ساخت‌وساز، این وضعیت را در نظر گرفت.

جلالی اضافه کرد: براساس مصوبه فضای مساجد و حسینیه‌ها مشمول عوارض حذف پارکینگ و نقل‌وانتقال آن به نام مسجد نمی‌شوند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcau6no.49nym15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما