دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۰۶
کد مطلب : 94153

تصویب تعرفه عوارض 1400 شهرداری قم

قم نيوز : معاون شهردار قم گفت: برخی از مجتمع‌های تجاری قم فاقد پارکینگ هستند و این امر مشکلات ترافیکی بی‌شماری را در سطح شهر به وجود می‌آورد.
انتقاد از نداشتن پارکینگ برخی از مجتمع‌های تجاری قم/ تصویب تعرفه عوارض ۱۴۰۰ شهرداری قم
انتقاد از نداشتن پارکینگ برخی از مجتمع‌های تجاری قم/ تصویب تعرفه عوارض ۱۴۰۰ شهرداری قم
به گزارش قم نیوز غلامرضا جانقربان امروز در یک‌صد و هفتاد و هفتمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در سالن جلسات این شورا برگزار شد اظهار داشت: در برخی از سیاست‌گذاری‌های راهبردی اگر به تصمیم مشترکی از سوی مدیریت شهری و شورای شهر دست یافتیم، موفقیت بیشتری در انتظار است.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم افزود: یکی از مشکلات جدی، کمبود پارکینگ است و باید بتوانیم در روند ساخت‌وساز، بستر مناسب را با ابزارهای تشویقی در جهت ایجاد پارکینگ فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه متأسفانه برخی از مجتمع‌های تجاری قم فاقد پارکینگ هستند و این امر مشکلات ترافیکی بی‌شماری را در سطح شهر به وجود می‌آورد، ابراز کرد: برای نمونه مجتمع‌های تجاری سیرنگ و عصر جدید دارای چنین مشکلاتی هستند و گرفتاری‌هایی را به وجود آوردند، علی‌رغم اینکه در جهت ایجاد 200 پارکینگ برای مجتمع‌های تجاری اقداماتی انجام شده دراین‌باره معضلاتی دیده می‌شود.

جانقربان خاطرنشان کرد: موضوع حذف پارکینگ برای برخی از کاربری‌ها یکی از موضوعات مهم بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر قم است و دراین‌باره تعرفه گذاری‌هایی برای حذف پارکینگ در نظر گرفته‌شده است.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم با تأکید بر اینکه این راهکاری مهم است تا افراد را به احداث پارکینگ تشویق کنیم و فضاهای لازم در جهت توسعه پارکینگ فراهم شود، گفت: جریمه‌های قانونی، اقدامی مهم و پیشگیرانه به شمار می‌رود و امیدواریم بتوانیم دراین‌باره بخش زیادی از مشکلات را از میان ببریم.

همچنین در این جلسه رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه و امور سرمایه‌گذاری شورای اسلامی نیز با اشاره به تصویب تعرفه عوارض 1400 شهرداری قم اظهار داشت: این تعرفه شامل افزایش، تغییر و الحاق نسبت به سال جاری است.

مجید اخوان در مورد گزارش تفریغ بودجه سال 1398 سازمان زیباسازی عنوان کرد: وصولی سازمان زیباسازی در سال گذشته، حدود 8 میلیارد و 900 میلیون تومان و هزینه‌کرد نیز 9 میلیارد تومان بوده که نشانگر 100 میلیون کسری بودجه است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcbf8b9.rhbaspiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما