کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تقدیر آیت الله حسینی بوشهری از اقدامات امام جمعه تبریز

خبرگزاری فارس , 30 دی 1399 ساعت 15:05

رئیس شورایعالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از اقدامات و فعالیت‌های امام جمعه تبریز تقدیر کرد و حضور وی در استان آذربایجان شرقی را منشا خدمات بسیار برشمرد.


به گزارش قم نیوز آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری در دیدار با امام جمعه تبریز با تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم آیت الله یزدی رییس پیشین جامعه مدرسین و مرحوم آیت الله مصباح یزدی، فقدان ایشان را ضایعه‌ای جبران ناپذیر برای حوزه های علمیه دانست و افزود: همه این بزرگان، منشا خیر و برکت برای حوزه های علمیه و جامعه اسلامی بودند و از دست دادن چنین شخصیت هایی، واقعا خسارت است. اما امیدواریم که راه و اهداف آنها با تلاش و مجاهدت همه ما، زنده و پویا باقی بماند.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم همچنین ضمن تقدیر از زحمات و فعالیت های امام جمعه تبریز، حضور ایشان را در استان آذربایجان شرقی منشاء خدمات بسیار برشمرد.

در این دیدار، حجت السلام و المسلمین آل هاشم نماینده محترم ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی نیز گزارشی از مسائل مربوط به استان و تلاش های صورت گرفته در مدیریت کرونا ارائه کرد.

امام جمعه تبریز از فعال سازی مساجد در طرح جمع آوری و توزیع بسته های معیشتی خبرداد و عنوان کرد: در این طرح با سرکشی به مساجد و مدیریت طرح همدلی مومنانه برای کاهش آسیب های اقتصادی مربوط به کرونا در چندین مرحله بسته های معیشتی بین خانواده های آسیب دیده توزیع شد و این کار همچنان ادامه دارد .

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 94165

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/94165/تقدیر-آیت-الله-حسینی-بوشهری-اقدامات-امام-جمعه-تبریز

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir