سه شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۵
کد مطلب : 94165

تقدیر آیت الله حسینی بوشهری از اقدامات امام جمعه تبریز

قم نيوز : رئیس شورایعالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از اقدامات و فعالیت‌های امام جمعه تبریز تقدیر کرد و حضور وی در استان آذربایجان شرقی را منشا خدمات بسیار برشمرد.
تقدیر آیت الله حسینی بوشهری از اقدامات امام جمعه تبریز
تقدیر آیت الله حسینی بوشهری از اقدامات امام جمعه تبریز
به گزارش قم نیوز آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری در دیدار با امام جمعه تبریز با تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم آیت الله یزدی رییس پیشین جامعه مدرسین و مرحوم آیت الله مصباح یزدی، فقدان ایشان را ضایعه‌ای جبران ناپذیر برای حوزه های علمیه دانست و افزود: همه این بزرگان، منشا خیر و برکت برای حوزه های علمیه و جامعه اسلامی بودند و از دست دادن چنین شخصیت هایی، واقعا خسارت است. اما امیدواریم که راه و اهداف آنها با تلاش و مجاهدت همه ما، زنده و پویا باقی بماند.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم همچنین ضمن تقدیر از زحمات و فعالیت های امام جمعه تبریز، حضور ایشان را در استان آذربایجان شرقی منشاء خدمات بسیار برشمرد.

در این دیدار، حجت السلام و المسلمین آل هاشم نماینده محترم ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی نیز گزارشی از مسائل مربوط به استان و تلاش های صورت گرفته در مدیریت کرونا ارائه کرد.

امام جمعه تبریز از فعال سازی مساجد در طرح جمع آوری و توزیع بسته های معیشتی خبرداد و عنوان کرد: در این طرح با سرکشی به مساجد و مدیریت طرح همدلی مومنانه برای کاهش آسیب های اقتصادی مربوط به کرونا در چندین مرحله بسته های معیشتی بین خانواده های آسیب دیده توزیع شد و این کار همچنان ادامه دارد .

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcenz8o.jh8epi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما