سه شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۴۰
کد مطلب : 94167

2 مدال جهانی در کارنامه ووشوکاران قم

قم نيوز : مربی و داور مطرح ووشو استان قم گفت: حاصل حضور ووشوکاران قم در مسابقات آنلاین قهرمانی جهان در رشته تای چی چوئن کسب دو مدال ارزشمند بود.
2 مدال جهانی در کارنامه ووشوکاران قم
2 مدال جهانی در کارنامه ووشوکاران قم
به گزارش قم نیوز اکبر صفری امروز اظهار کرد: مسابقات جهانی آنلاین تای جی چوئن توسط انجمن ووشو چین با حضور 942 نفر شرکت کننده از نقاط مختلف دنیا به انجام رسید و نام تیم ایران در این مسابقات تیم شائولین ووشو آکادمی بود که دو مدال کسب کرد.

وی که یکی از مربیان و داوران شاخص ووشو کشورمان به شمار می‌رود و یکی از شرکت کنندگان در این رقابت‌ها بود، ادامه داد: به اتفاق سیدامیرحسین حسینی در دو گروه اجرای دو نفره و گروه خانوادگی آقایان در مسابقات جهانی آنلاین تای جی چوئن در بخش تی جی شرکت کردیم.

مربی تیم ووشو استان قم عنوان کرد: به لحاظ اینکه چینی‌ها پایه‌گذار رشته ووشو هستند و اکثر کشورهای مطرح دنیا نماینده‌های خود را در این مسابقات شرکت داده بودند، رقابت سختی بود ولی موفق شدیم دو مدال جهانی کسب کنیم که مدال طلا در گروه اجرای دو نفره و مدال برنز در گروه خانوادگی به دست آمد.

وی در پایان اظهار کرد: ووشو در استان قم استعدادها و ورزشکاران نخبه‌ بسیار زیادی دارد که زیر نظر مربیان با دانش این رشته در باشگاه‌های مختلف کار و تمرین می‌کنند، ووشو یک رشته مدال‌آور و موفق برای ورزش ایران در میادین بین‌المللی، آسیایی و جهانی است و چنانچه بیشتر تلاش کنیم از قم هم نماینده‌های موفقی در میادین برون‌مرزی ووشو خواهیم داشت.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcguq9y.ak9t34prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما

تینا
سلام
آیا ویدیویی از این اجرا در دست هست یا خیر؟