سه شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۴۲
کد مطلب : 94168

دومین باخت سوهان قم در لیگ آزادگان

قم نيوز : فوتبالیست‌های سوهان قم به دومین باخت خود در مرحله مقدماتی فصل جاری رقابت‌های فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان تن دادند.
دومین باخت سوهان قم در لیگ آزادگان
دومین باخت سوهان قم در لیگ آزادگان
به گزارش قم نیوز دیدارهای هفته سوم از مرحله مقدماتی فصل 1400 – 1399 لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان در حالی پیگیری شد که رقابت تیم‌ها در پنج گروه 13 تیمی برای عبور از این مرحله آرام آرام حساس و پرهیجان می‌شود اما نماینده قم با قبول دومین باخت این فصل کار خود را سخت کرد.

سوهان قم در مسابقه‌ای که سه امتیاز آن بسیار حائز اهمیت بود و برای ارتقاء جایگاه این تیم نیاز مبرم بود در میهمانی تیم فوتبال سیمرغ البرز به میدان رفت و با اینکه شروع بسیار خوبی داشت و یک بر صفر از حریف پیش افتاد اما در نهایت با نتیجه دو بر یک شکست خورد.

تیم فوتبال سوهان قم در نخستین میهمانی این فصل باشگاه‌های کشور جام آزادگان نیز برابر شهرداری فریدون‌کنار بازی را با نتیجه 2 بر 1 باخته بود، ضمن اینکه شاگردان علیرضا خلجی‌نیا در بازی خانگی هفته دوم با نتیجه دو بر یک تیم سولدوز نقده را شکست داده بودند.

تیم سوهان محمد در مرحله مقدماتی مسابقات فصل جدید لیگ دسته سوم فوتبال ایران در گروه دوم مرحله مقدماتی به میدان می‌رود، گروهی که در آن تیم‌های شاهین تهران، شهید اورکی اسلامشهر، کیا پارس تهران، شهروند رامسر، شهرداری فریدون‌کنار، ستارگان سیمرغ البرز، مردان پاشا البرز، سردار جنگل گوراب زرمیخ، سفیر نوین آبیک قزوین، آلومینیوم پارس ساوه، مینو‌ دره خرمدره و ستاره سرخ کاشان حضور دارند.

برنامه بازی‌های آتی سوهان قم:

هفته چهارم: استراحت

هفته پنجم: سوهان محمد قم - مینو خرمدره زنجان

هفته ششم: شاهین تهران - سوهان محمد قم

هفته هفتم: سوهان محمد قم - شهروند رامسر

هفته هشتم: سردار جنگل گوراب زرمیخ - سوهان محمد قم

هفته نهم: سوهان محمد قم - آلومینیوم پارس ساوه

هفته دهم: مردا‌ن ‌پاشا البرز - سوهان محمد قم

هفته یازدهم: سوهان محمد قم - سفیرنوین آبیک قزوین

هفته دوازدهم: شهید اورکی اسلامشهر - سوهان محمد قم

هفته سیزدهم: سوهان محمد قم - کیاپارس تهران

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdch6znw.23nk-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما