سه شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۱۳
کد مطلب : 94173

دفتر تبلیغات اسلامی حامی طلاب مستعد در زمینه فناوری است

قم نيوز : رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه گفت: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه حامی طلابی است که درزمینهٔ فناوری ایده دارند و از اقدامات در حوزه فرهنگ و دینی حمایت می‌کنیم .
دفتر تبلیغات اسلامی حامی طلاب مستعد در زمینه فناوری است
دفتر تبلیغات اسلامی حامی طلاب مستعد در زمینه فناوری است
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام احمد واعظی ظهر امروز در مراسم افتتاح مرکز ملی نوآوری اشراق و خانه فناوری‌های فرهنگی اصفهان و مشهد مقدس اظهار داشت: اداره کل تبلیغ نوین دفتر تبلیغات اسلامی از سال 94 فعالیت‌های علمی و رسانه‌ای را آغاز کرد و در این زمینه با برنامه‌ریزی مناسب فعالیت‌های قابل‌توجهی انجام داده است.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه افزود: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه حامی طلابی است که در زمینهٔ فناوری ایده دارند و از اقدامات در حوزه فرهنگ و دینی حمایت می‌کنیم .

وی بیان کرد: در حوزه نانو اقدامات بسیار خوبی انجام‌شده که برکات اقدامات و مجاهدت‌های علمی است که با حمایت مقام معظم رهبری انجام‌شده است.

واعظی عنوان کرد: همکاران شما در مرکز علم و فناوری اهل‌فن و خدمت و مصمم هستند، باید مسیر علمی دنبال شود و اگر شرکت‌های دانش‌بنیان در سطح کشور حمایت شوند از فروش نفت بی‌نیاز می‌شویم.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه با تأکید بر اینکه نوآوری و خلاقیت نیازمند حمایت ویژه است، تصریح کرد: "پیشرفت" با نوآوری و ابتکار گره‌خورده است، در هر عرصه‌ای اگر خلاقیت و ابتکار و نوآوری وجود داشته باشد و گام‌های مؤثر برداشته شود پیشرفت حاصل می‌شود.

وی گفت: در برخی عرصه‌ها باید اولویت‌بندی وجود  داشته باشد، دفتر تبلیغات اسلامی اقدامات خوبی در عرصه کودک و نوجوان انجام داده و سه مجله ویژه کودکان و نوجوانان زیر نظر دفتر تبلیغات فعالیت می‌کنند.

واعظی ادمه داد: عرصه زن و خانواده وسبک زندگی از جمله موضوعات موردتوجه سازمان تبلیغات اسلامی حوزه است و در این زمینه اقدامات مناسبی انجام‌شده است.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه  خاطرنشان کرد: در حوزه فضای مجازی همت این است که فعال‌تر باشیم، مسئله تکنولوژی و فناوری نیازمند دانش متناسب است که آن دانش فقه و فلسفه تکنولوژی است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdsf0n.yt0o56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما