قم نيوز : رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه گفت: نیروهای مستعد کشور با انواع تشویق‌های دشمن شناسایی و جذب خارج کشور می‌شوند اما در این میان هم افراد باخدایی بودند که از خارج کشور برگشتند که این افراد باید به دست ما شناسایی، تقویت و حمایت شوند.
رئیس جامعه مدرسین: جوانان نخبه و مستعد توسط دولت حمایت و پشتیبانی شوند
رئیس جامعه مدرسین: جوانان نخبه و مستعد توسط دولت حمایت و پشتیبانی شوند
به گزارش قم نیوز آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری ظهر امروز در دیدار سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور که در سالن جلسات جامعه مدرسین حوزه علمیه برگزار شد اظهار داشت: از مهم‌ترین دغدغه‌های جامعه مدرسین حوزه این است که نخبگان زیادی در کشور وجود دارند که حمایت نمی‌شوند.

وی افزود: گاهی اوقات جوانان روستایی وجود دارند که دارای ذوق و استعدادهای خوبی هستند و خیلی از جوانان که به عرصه‌های بالا رسیدن شهرنشین هم نبودند، این موضوع نشان می‌دهد که جوانان روستایی دارای توانایی خوبی هستند ولی باید مورد حمایت و توجه قرار گیرند تا زمینه رشد آن‌ها هم سبب شود.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه با اشاره به برنامه‌های دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی بیان کرد:دشمن هم تاکنون همه نوع تحریم را ایجاد کرده ولی همین امر سبب خیر برای کشور شده است، اگر از روز نخست همه امکانات به ما می‌دادند، قطعاً کشوری وابسته بودیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه هر جا راه را بر ایران و ایرانی بستند شاهد رشد و اقتدار کشور شدیم تصریح کرد: از دغدغه‌های ما این است که باید از تکنولوژی غرب به‌ وسیله بومی‌سازی برای رشد و ارتقای کشور بهره بگیریم.

امام ‌جمعه قم ادامه داد: باید با بوی‌سازی تجربیات سایر کشورها نهایت بهره‌برداری را کنیم امروز باید تغییراتی در سیستم آموزش ‌و پرورش ایجاد کرد و از مرزنشینی به مهارت‌افزایی ارتقا و تحول داد تا شاهد اتفاقات خوبی در عرصه آموزش ‌و پرورش باشیم.

حسینی بوشهری گفت: مقام معظم رهبری بر روی توانایی داخلی کشور تأکید دارند که این موضوع باید مورد توجه قرار بگیرد، در 8 سال دفاع مقدس همه دیدند که کشور با وجود همه تحریم‌ها به چه اقتداری رسید و همین مسئله سبب احترام دشمنان به ایران و ایرانی شد.

وی شناسایی استعداد را مورد توجه قرارداد و خاطرنشان کرد: وقتی استعداد شناسایی نشود از بین می‌رود که عمدتاً این استعداد در میان نوجوانان است، امروز نیروهای خوب و مستعد کشور با انواع تشویق‌های دشمن شناسایی و جذب خارج کشور می‌شوند اما در این میان هم افراد با خدایی بودند که از خارج کشور برگشتند، ولی مهم این است این افراد به دست ما شناسایی و تقویت و حمایت شوند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdceez8o.jh8efi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما