قم نيوز : استاندار قم با تصریح بر این که اکنون و در مبارزه با کرونا، شکایت و گلایه و پرداختن به حاشیه ها بی معنی است گفت: الآن باید فقط نتیجه نهایی را که همان غلبه بر کرونا و تأمین سلامتی مردم است دنبال کرد.
از حاشیه پردازی و گله گذاری در مسیر مبارزه با کرونا اجتناب شود
از حاشیه پردازی و گله گذاری در مسیر مبارزه با کرونا اجتناب شود
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست امروز و در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان با بیان این که امروز تمام جهان فارغ از هر نوع دین، ملیّت، زبان و نژاد، با ابربحرانی به نام کرونا دست و پنجه نرم می کند خاطرنشان کرد: تردیدی نیست که در برابر این پدیده و از هر منظری که به آن نگاه شود، فرصت بسیار تنگ است و نباید درگیر مسائل حاشیه ای شد.

وی افزود: باید گفت تا این جا، آزمون خوبی را پس داده و توانسته ایم در استان، از بحرانی ترین شرایط و پس از گذر از چند موج این بیماری، به وضعیت آبی برسیم، بنابراین باید دستاورها را حفظ کرد و به مراحل بهتر اندیشید.

استاندار قم ادامه داد: قم با جسارت تمام، حضور این ویروس را اعلام و البته با شفافیت آن را دنبال کرد و سبب شد تا کشور در برابر هجوم این بیماری به داخل هوشیار و آگاه شود.

سرمست با تأکید بر این که در شرایط فعلی باید از هر گونه حاشیه پردازی و گله گذاری اجتناب شود بیان داشت: باید نتیجه بازی را دنبال کنیم، چراکه برای هر نوع تحلیل، تفسیر، ارزیابی یا یافتن نقاط ضعف در راستای غلبه بر این بیماری، فرصت های زیادی در آینده وجود خواهد داشت و می توان پاسخگو بود، در عین حال که اگر این پاسخگویی در دنیا فراهم نشود، همه باید در آخرت پاسخگوی اعمال و رفتار خود باشیم.

وی تصریح کرد: اکنون فرصت پرداختن به مسائل حاشیه ای نیست، بلکه بحث بر این است که اجازه ندهیم موج چهارم کووید19 اتفاق بیفتد تا بتوانیم به سمت شرایط سفید و سبز حرکت کنیم.

استاندار قم همچنین افزود: البته بنده اگر به جای سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا بودم، با آن ادبیات درباره قم صحبت نمی کردم و رتبه سی و یکم قم را در کرونا مورد توجه قرار می دادم.

سرمست با اشاره به این که در هر ارزیابی، باید هم نقاط ضعف و هم نقاط قوت دیده شود بیان داشت: حتی می توان نقاط ضعف احتمالی را به عنوان نقاط قابل بهبود دید و ارائه کرد.

وی اضافه کرد: حمایت مراجع عظام و علمای اعلام در مسیر مبارزه با کرونا همیشه ارزشمند و قوت قلب مسؤولان استان بوده است، ضمن آن که تصمیم های ستاد استانی مبارزه با کرونا بدون حمایت مردم به نتیجه نمی رسید و باید همواره قدردان این مردم فهیم و آگاه باشیم.

استاندار قم همچنین اندیشه و سیره مقام معظم رهبری را در برابر کرونا قابل تأسّی و ملاک عمل همگان دانست و گفت: این اندیشه و سیره باید نصب العین همه قرار گیرد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjaveh.uqexhzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما