چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۶
کد مطلب : 94198

کاهش ۵۰ درصدی مصرف برق در بوستان‌های شهر

قم نيوز : مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از کاهش 50 درصدی مصرف برق در بوستان‌های شهر به دلیل شرایط کمبود انرژی برق در استان خبر داد.
کاهش ۵۰ درصدی مصرف برق در بوستان‌های شهر
کاهش ۵۰ درصدی مصرف برق در بوستان‌های شهر
به گزارش قم نیوز پیام جوادیان با اشاره به شرایط کمبود نیروی برق در استان و خاموشی‌های اخیر در مناطق مختلف شهر و کشور اظهار کرد: در همین راستا تدابیر لازم در سازمان برای مدیریت مصرف برق و صرفه‌جویی در مصرف اتخاذ شده است.

وی بیان کرد: با توجه به درخواست شرکت توزیع نیروی برق در خصوص کاهش مصارف برق و صرفه‌جویی در استفاده از تجهیزات برقی، سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم در جهت همیاری و همکاری با شرکت برق نسبت به کاهش ۴۰ تا ۵۰ درصدی مصرف برق در بوستان‌ها و خاموش کردن پایه‌های روشنایی تا ۵۰ درصد اقدام کرده است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم خاطرنشان کرد: در خصوص آبنماهای سطح شهر نیز تدابیر لازم برای خاموش شدن آنها تا پایان شرایط کمبود برق اتخاذ شده است.

وی با تاکید بر ایمن‌سازی و استانداردسازی تجهیزات برقی بوستان‌های شهر تصریح کرد: این امر نه‌تنها در افزایش ایمنی و رفاه همشهریان تاثیر داشته بلکه مصرف برق را نیز در مجموعه امکانات سازمان کاهش داده است؛ البته در کنار این اقدام سازمان پارک‌ها احداث نیروگاه‌های خورشیدی را نیز طی سال‌های اخیر دردستور کار داشته تا هم نیازهای انرژی خود را تامین کرده و هم کمکی برای کاهش مصرف برق در استان باشد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcaa6no.49nyo15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما