قم نيوز : معاون وزیر بهداشت و سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا سخن چند روز قبل خود را درباره نوع رعایت شیوه نامه های بهداشتی در قم صرفا نوعی هُشدار خواند و گفت: به هر حال اگر از این سخنان، سوء تفاهمی پیش آمده باید بگویم غرضی در کار نبوده و خدای ناکرده قصد توهین و بی ادبی به مردم قم را نداشتم.
عذرخواهی معاون وزیر بهداشت از مردم قم/قصد بی ادبی و توهین نداشتم
عذرخواهی معاون وزیر بهداشت از مردم قم/قصد بی ادبی و توهین نداشتم
به گزارش قم نیوز نشست امروز ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی پاسخ به عملیات بحران استان در سالن کرامت استانداری با پخش پیامی از معاون وزیر بهداشت و سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا همراه بود.

علیرضا رئیسی در این فایل صوتی با اشاره به این که کشور در مبارزه با کرونا شرایط سختی را پشت سر گذاشته است تصریح کرد: بدیهی است اگر شیوه نامه های بهداشتی به شکل حداکثری رعایت نشود، موج دیگری از کووید19 در راه خواهد بود.

وی افزود: البته همت جمعی و همراهی مردم، مسؤولان، مراجع عظام و ائمه جمعه و جماعت سبب شده تا وضعیت فعلی کشور در این موضوع بسیار بهتر از گذشته باشد، اما نباید فراموش کرد که این دستاورد نیاز به حفظ و حراست دارد.

معاون وزیر بهداشت ادامه داد: الگوی عملی ما در این زمینه، رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند که به عنوان یک اسوه در عمل به توصیه های کارشناسی و رعایت شیوه نامه های بهداشتی، پیشگام و پیشرو بوده اند و باید کاملا هوشیار باشیم و قدر موقعیت فعلی را بدانیم.

وی همچنین گفت: تردیدی نیست که برخی شهرهای کشور مانند مشهد مقدس و شهر مقدس قم با توجه به حضور زائران و ابعاد ملی و بین المللی شان و این که می توانند الگوی سایر شهرها باشند، باید مورد توجه ویژه قرار گیرند و گزارش اخیر بنده از شهر مقدس قم نیز در همین راستا بود.

سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا در عین حال بیان داشت: بنده چندین بار از مسؤولان و مردم قم بابت رعایت شیوه نامه های بهداشتی تشکر کرده ام، بویژه آن که این استان جزو اولین استان هایی بود که از وضعیت زرد به وضعیت آبی درآمد.

وی گفت: سخنان اخیر بنده درباره قم، صرفا یک هُشدار و تذکر است که نباید برداشت منفی از آن صورت گیرد.

رئیسی همچنین اظهار کرد: به هر حال اگر از این سخنان، سوء تفاهمی پیش آمده باید بگویم غرضی در کار نبوده و خدای ناکرده قصد توهین و بی ادبی به مردم قم را نداشتم.

معاون وزیر بهداشت خاطر نشان کرد: سخنان بنده در ستاد ملی مبارزه با کرونا بر اساس گزارش های میدانی واصل شده از سراسر کشور است و طبیعی است برخی شهرهای مهم تر و حساس تر مانند قم که هم بعد ملی و بین المللی دارد و هم می تواند الگوی سایر شهرها باشد، در این گزارش ها بیشتر مورد توجه قرار می گیرد و البته هُشدارها هم نسبت به آن شدیدتر است.

وی در پایان سخنان خود باز هم از همراهی و همکاری مردم استان قم در رعایت شیوه نامه های بهداشتی و همچنین حمایت های مراجع عظم تقلید، علمای اعلام و ائمه جمعه و جماعات در امر مبارزه با کرونا تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcb98b9.rhba9piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما