قم نيوز : معاون دادستان قم با انتقاد از برخی اظهارنظرهای اخیر مطرح شده در ستاد ملی مبارزه با کرونا اظهار کرد: این گونه سخن گفتن سبب سردرگمی مردم می شود، چراکه آنان از خود می پرسند اگر مردم قم شیوه نامه های بهداشتی را رعایت نمی کنند، پس چگونه وضعیت این استان از قرمز و نارنجی، به زرد و آبی تغییر یافت.
نباید برخی با سخنان خود مردم را سردرگم کنند/بررسی مشکل تولیدکنندگان ماسک
نباید برخی با سخنان خود مردم را سردرگم کنند/بررسی مشکل تولیدکنندگان ماسک
به گزارش قم نیوز روح الله مسلم خانی در نشست امروز ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان با اشاره برخی مشکلات اخیر تولیدکننده های ماسک در استان خطاب به استاندار قم خاطر نشان کرد: این افراد همان کسانی هستند که در شرایط کمبود ماسک در استان، به میدان آمدند و مشکل کمبود تجهیزات را برطرف کردند، اما متأسفانه در شرایط فعلی مازاد ماسک، اجازه صادرات به آن ها داده نمی شود و مشکلاتشان باقی مانده است.

وی سپس اظهارات اخیر سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا را ظلمی بزرگ در حق مردم قم خواند و افزود: استان قم اولین استانی بود که در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار گرفت و همین امر سبب شد که دیگر استان های کشور از شیوه های قم در مبارزه با این بیماری الگو بگیرند.

معاون دادستان قم بیان داشت: به هر حال اگر نقطه ضعفی هم در رعایت شیوه نامه های بهداشتی وجود داشته باشد، باید با ادبیات درست بیان شود.

وی ادامه داد: متأسفانه اظهارات سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا خطاب به ما به عنوان مسؤولان دستگاه قضایی هم بود، آن جا که به ضرورت مجازات افرادی که با بی مبالاتی، شیوه نامه های بهداشتی را نادیده می گیرند اشاره داشت.

مسلم خانی اضافه کرد: البته ایشان از نماز جمعه قم نام بُرد که بنده همه مستندات را درباره نماز جمعه اخیر قم بررسی کردم و به این نتیجه رسیدم که این اظهارات درست نبوده است.

معاون دادستان قم همچنین اذعان کرد: نمی دانم انگیزه و مستندات این مقام مسؤول برای بیان این سخنان چه بوده است.

وی ادامه داد: این گونه سخن گفتن سبب سردرگمی مردم می شود، چراکه آنان از خود می پرسند اگر مردم قم شیوه نامه های بهداشتی را رعایت نمی کنند، پس چگونه وضعیت این استان از قرمز و نارنجی، به زرد و آبی تغییر یافت.

مسلم خانی با بیان این که ستاد ملی مبارزه با کرونا فصل الخطاب مقابله با این بیماری است تصریح کرد: البته این ستاد نباید با این گونه اظهارنظرها به یک باشگاه سیاسی تبدیل شود که اگر خدای نکرده این امر اتفاق بیفتد، آن گاه دود آن به چشم مردم و سلامت آنان خواهد رفت و همه از آن متضرر خواهند شد.

معاون دادستان قم همچنین از اظهارات امروز سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا در تصحیح سخنان قبلی خود درباره مردم قم استقبال کرد و گفت: از آن جا که سخنان قبلی غیر از رنجش مردم قم، بُعد ملی هم داشته است، پس باید توضیح تکمیلی سخنان ایشان در ستاد ملی مبارزه با کرونا هم بیان شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdci5ra3.t1a5u2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما