چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۱
کد مطلب : 94205

اسماعیلی در هیات نجات غریق و غواصی قم ابقاء شد

قم نيوز : اصغر اسماعیلی با کسب حداکثر آراء برای چهار سال دیگر در مسئولیت ریاست هیات ورزشی نجات غریق و غواصی استان قم ماندگار شد.
اسماعیلی در هیات نجات غریق و غواصی قم ابقاء شد
اسماعیلی در هیات نجات غریق و غواصی قم ابقاء شد
به گزارش قم نیوز هیات نجات غریق و غواصی در حال حاضر یکی از 47 هیات ورزشی فعال در استان قم است که در سال 1395 اصغر اسماعیلی به عنوان رئیس آن انتخاب شد و با پایان دوره چهار ساله وی، امروز بار دیگر مجمع انتخابات تشکیل شد و اسماعیلی مجددا در راس هیات باقی ماند.

مجمع انتخابات هیات نجات غریق و غواصی استان قم به منظور تعیین رئیس جدید این هیات، با حضور دبیر فدراسیون نجات غریق و غواصی کشورمان و همچنین مدیر کل، معاون توسعه ورزش، مسوول حراست و بازرسی اداره کل ورزش و جوانان استان قم و دیگر اعضای مجمع امروز برگزار شد.

در این مجمع که میزبان آن سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان بود و با حضور 16 نفر از اعضای مجمع انتخابات هیات نجات غریق و غواصی استان قم برگزار شد، اصغر اسماعیلی برای مدت چهار سال دیگر به عنوان رئیس هیات نجات غریق و غواصی قم انتخاب شد.

در حالی که 16 نفر واجد شرایط رأی دادن برای تعیین رئیس جدید هیات نجات غریق و غواصی استان قم بودند، با شمارش آراء ماخوذه، واجدین شرایط رأی دادن در مجمع انتخابات تعداد 15 رأی خود را به اصغر اسماعیلی دادند و یک نفر از حاضرین در مجمع رای سفید انداخت.

انتخاب اصغر اسماعیلی به عنوان رئیس جدید هیات نجات غریق و غواصی استان قم در حالی صورت گرفت که وی در دوره قبلی نیز این مسئولیت را بر عهده داشت و با دور جدید چهار ساله ریاست در این هیات، این امکان را دارد که برای مدت هشت سال تا 1403 رئیس هیات نجات غریق و غواصی استان قم باقی بماند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcji8eh.uqexyzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما