چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۱۴
کد مطلب : 94206

طرح سردار سلیمانی سبب بهبود شرایط کرونایی قم شد

قم نيوز : فرماندار قم گفت: اجرای طرح مزین به نام سردار شهید قاسم سلیمانی باعث بهبود شرایط استان در زمان موج خطرناک شد.
طرح سردار سلیمانی سبب بهبود شرایط کرونایی قم شد
طرح سردار سلیمانی سبب بهبود شرایط کرونایی قم شد
به گزارش قم نیوز مرتضی حیدری ظهر امروز در جلسه ستاد پیشگیری؛هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان که در سالن کرامت استانداری برگزار شد اظهار داشت: طرح شهید سلیمانی دستخوش دستاوردهای موفقی در استان بود و نقش مهمی در کنترل و مدیریت این بیماری داشت باید همه برای حفظ این شرایط مضاعف تلاش و همت کنیم.

به گفته این مسئول؛ این طرح بدون هیچ وقفه‌ای متناسب با شرایط استان اجرا وبرای آن  شبکه‌بندی کاملی ایجاد این ساختار را می‌توان در بحران‌های دیگری هم از آن بهره‌مند شد، اجرای طرح شهید سلیمانی و سایر اقدام‌های انجام‌شده در قم در به حداقل رسیدن کرونا بسیار مؤثر بوده‌ و استمرار این امر امکان تغییر رنگ این استان از آبی و سفید را نیز فراهم می‌کند.

99 هزار مورد بازرسی و ثبت 13 هزار تخلف طی دوماه گذشته

فرماندار قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بازرسی‌های صورت گرفته برای رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در سطح استان بیان کرد: از 11 مهر تا 28 دی 99 هزار مورد بازرسی در استان قم باهدف رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی صورت گرفته که 13 هزار تخلف ثبت و 686 مورد پلمپ انجام‌شده است.

حیدری افزود: هم‌چنین بیش از 59 هزار مورد بازرسی در قالب طرح شهید سلیمانی در استان انجام‌شده است و بیش از یک هزار اخطار کتبی  و 96 مورد پلمپ نیز انجام‌شده است.

وی با اشاره به ره‌گیری و بیماریابی در طرح شهید سلیمانی عنوان کرد: 220 هزار نفر در قالب طرح شهید سلیمانی در این استان صورت گرفته است که بیش از 4 هزار و 420 مورد نمونه‌گیری و درنهایت از این تعداد یک هزار و 218 تن نمونه‌های آن‌ها مثبت شده است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcaiuno.49nyw15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما