چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۲۶
کد مطلب : 94211

آیت الله علوی گرگانی: جوانان در عرصه های مهم کشور وارد شوند

قم نيوز : یکی از مراجع تقلید ضمن تقدیر از فعالیت گروه های جهادی کشور گفت: جوانان نور چشمان کشور هستند و باید در عرصه های مهم کشور وارد شوند.
جوانان در عرصه های مهم کشور وارد شوند
جوانان در عرصه های مهم کشور وارد شوند
به گزارش قم نیوز آیت الله علوی گرگانی صبح امروز در دیدار با فرمانده قرارگاه سازندگی حضرت مهدی (عج) سپاه محمدرسول الله (ص) استان تهران، بیان کرد: جوانان نباید در اهداف متعالی خویش سست شوند، آنها نور چشمان کشور هستند و فعالیت جوانان درگروه‌های جهادی صد در صد مقبول خداوند متعال است.

وی ضمن تقدیر از فعالیت گروه‌های جهادی کشور افزود: گله‌هایی که نسبت به کم توجهی به ساحت جوانان عزیز کشور می‌شود، جوانان باید در عرصه‌های مهم کشور وارد شوند؛ مسئله عدم همکاری یا خدای ناخواسته کارشکنی در امور کارها مقوله جدیدی نیست و از اول اسلام چنین رویکردی بوده است و گذر از آن نیازمند صبر و استقامت در مسیر است.

این مرجع تقلید با بیان اینکه هیچ گاه نباید در مسیر حق سست شویم، گفت: قدم‌های خود را باید مستحکم برداریم زیرا برتری از آن مؤمنان است. امیدواریم شما جوانان بتوانید در اقدام خویش کوشاتر و فعال‌تر از پیش مسیر متعالی را طی نمائید. زیرا خداوند متعال وعده همکاری با اهل تقوا و احسان را داده است،
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgqx9y.ak9tq4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما