پنجشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب : 94216

ساعات کار پرسنل بیمارستان ها کاهش یابد

قم نيوز : رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم درخواست کاهش 5 درصدی ساعت کاری اعضای ستادی و 10 درصدی پرسنل بیمارستانی استان را خواستار شد.
ساعات کار پرسنل بیمارستان ها کاهش یابد
ساعات کار پرسنل بیمارستان ها کاهش یابد
به گزارش قم نیوز محمدرضا قدیر در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان با اشاره به روند فرسایشی مبارزه با کرونا برای پرسنل و کادر درمانی اظهار کرد: کاهشِ اندکِ ساعت کاری این افراد می تواند در جلوگیری از این روند فرسایشی مؤثر باشد.

وی پس از آن درخواست کاهش 5 درصدی ساعت کاری اعضای ستادی و 10 درصدی ساعت کاری کادر درمانی استان را مطرح کرد.

در این باره معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم با اشاره به کسر ساعت کاری برای برخی پرسنل مانند جانبازان و یا افراد دارای بیماری زمینه ای بیان داشت: کاهش ساعت کاری برای تعدادی از افراد در هر سازمان و در دوران مبارزه با کرونا به تشخیص رئیس آن دستگاه است، مشروط به آن که اختلالی در روند خدمت رسانی آن سازمان ایجاد نشود.

وی در عین حال یادآور شد: ظاهر وضعیت آبی کرونایی نشان می دهد که حضور افراد در سازمان ها و ادارات مانند شرایط عادی و تنها با ضرورت رعایت شیوه نامه های بهداشتی است.

همچنین استاندار قم نیز در پاسخ به این درخواست دانشگاه علوم پزشکی استان خطاب به رئیس این دانشگاه گفت: ضروری است تا شیوه نامه های جزء به جزء وضعیت فعلی استان یعنی وضعیت آبی از سوی دانشگاه علوم پزشکی و از طریق ستاد ملی مبارزه با کرونا استعلام گرفته شده و برای ابلاغ اعلام شود.

بهرام سرمست افزود: باید گفت آن چه تاکنون و درباره نوع این پیشنهادها مورد تصویب قرار گرفته، تنها صدور مجوز دورکاری در دستگاه هاست.

وی تصریح کرد: کاهش ساعت اداری نیازمند مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا است و از این رو این پیشنهاد باید توسط دانشگاه علوم پزشکی استان از این ستاد دنبال و پیگیری شود.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcb05b9.rhba8piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما