کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سرمربی تیم رعد پدافند قم:

بازی در کنار بازیکنان ملی پوش، انگیزه بازیکنان قمی را بالا برد

خبرگزاری مهر , 2 بهمن 1399 ساعت 16:04

سرمربی تیم بدمینتون قم با بیان اینکه بازی در کنار بازیکنان ملی پوش، انگیزه بازیکنان قمی را بالا برد، گفت: در سال های آینده حضور بازیکنان قمی در لیگ برتر افزایش خواهد یافت.


به گزارش قم نیوز محمدرضا مطیع با بیان اینکه در هفته دهم لیگ برتر بدمینتون و هفته پایانی میزبان «ذوب روی صبا صنعت زنجان» در تالار فرهمند هستیم، گفت: در هفته گذشته توانستیم ۵ بر صفر صنایع اردکان یزد را در این شهر شکست دهیم و خوشبختانه تیم ما در لیگ برتر بدمینتون یک هفته زودتر قهرمان مسابقات شد و این افتخاری برای ورزش قم محسوب می‌شود.

سرمربی تیم بدمینتون قم با اشاره به اینکه قهرمانی زود هنگام در این بازی شاید انگیزه را برای بچه‌ها در این بازی کاهش داده باشد، افزود: ما سعی کردیم انگیزه را در بازیکنان برای این بازی به وجود بیاوریم و در این بازی با ترکیبی از بازیکنان کمتر استفاده شده در کنار با تجربه به مصاف حریف خواهیم رفت.

وی با تاکید بر اینکه با قاطعیت لیگ این فصل را به اتمام رساندیم و با توجه به هدف گذاری هیئت بدمینتون قم به تیم داری در لیگ‌های مختلف، ادامه داد: بازی در لیگ برتر با لیگ دسته اول کاملاً متفاوت است و تمام بازیکنان تیم ملی در لیگ برتر هستند و سعی کردیم با استفاده از بازیکنان قمی در کنار بازیکنان باتجربه و حضور در لیگ برتر، تجربه بازیکنان قمی را بالا ببریم.

مطیع در پایان با بیان اینکه استفاده از بازیکنان قمی در ترکیب تیم در کنار باتجربه‌ها باعث می‌شود تا در سال‌های بعد بیشتر از بازیکنان بومی در لیگ برتر استفاده شود، گفت: آن چنان که باید امسال از این تیم حمایت نشد اما از تمام علاقمندان به ورزش خواهش می‌کنم به کمک ورزش بدمینتون در استان قم بیایند.
پایان پیام / 137


کد مطلب: 94224

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/94224/بازی-کنار-بازیکنان-ملی-پوش-انگیزه-قمی-بالا-برد

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir