قم نيوز : سرپرست اداره کل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم با بیان اینکه عدم پرداخت به‌موقع عوارض خودرو شامل 2 درصد ماهیانه جریمه دارد و تصاعدی افزایش می‌یابد، گفت: شهروندان از پرداخت عوارض خودرو در شهرهای تابعه خودداری کنند.
عدم پرداخت عوارض خودرو مشمول ۲ درصد جریمه ماهیانه می‌شود
عدم پرداخت عوارض خودرو مشمول ۲ درصد جریمه ماهیانه می‌شود
به گزارش قم نیوز محمد وحیدنیا با اشاره به اهمیت پرداخت عوارض خودرو، اظهار کرد: عوارض خودرو مطابق با قانون ارزش‌افزوده باید توسط مالکین خودرو سواری و وانت پرداخت شود.

سرپرست اداره کل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم با بیان اینکه عدم پرداخت به‌موقع عوارض خودرو شامل ۲ درصد ماهیانه جریمه دارد و تصاعدی افزایش می‌یابد، ابراز کرد: پرداخت این عوارض قطعی بوده و غیربخشودنی است.

وحیدنیا ادامه داد: مردم می‌توانند در شهرداری مرکزی قم و از طریق دفاتر اسناد رسمی موقع انتقال سند و هنگام تعویض پلاک و یا دفاتر پیشخوان عوارض خودرو را پرداخت کنند، هرچند توصیه می‌شود که عوارض را به زمان فروش خودرو یا انتقال سند و یا تعویض پلاک موکول نکنند تا شامل جریمه نشوند.

وی با انتقاد از پرداخت عوارض خودرو در شهرهای تابعه و دیگر شهرها توسط برخی مالکان خودروها، یادآور شد: شهروندان از پرداخت عوارض خودرو در شهرهای تابعه خودداری کنند و در شهرداری همان شهر پرداخت کنند تا شهرداری دچار ضرر و زیان نشود. البته مکاتباتی با استانداری شده تا جلوی این اتفاق گرفته شود.

سرپرست اداره کل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم با تأکید بر اینکه عوارض خودرو به صراحت در قانون آمده و شهروندان را مکلف کرده است، تصریح کرد: اگرچه قانون برای هزینه‌کرد عوارض خودرو ردیفی را تعریف نکرده است اما این عوارض در خدمات، ایمن‌سازی و آسفالت هزینه می‌شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcc0iqo.2bq008laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما