کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نارضایتی تولیدکنندگان ناحیه صنعتی طغرود از وضعیت قطعی برق

خبرگزاری فارس , 4 بهمن 1399 ساعت 11:47

آنچه طی روزهای اخیر مشاهده می‌شود بی‌برنامگی قطعی برق بود که در ناحیه صنعتی طغرود این مشکل مشهود است و این وضعیت مردم و صنعتگران را با ضرر مواجه کرده است.


به گزارش قم نیوز قطعی برق طی روزهای اخیر نارضایتی مردم و تولیدکنندگان را به همراه داشته است ولی مشکلی که علاوه بر قطعی برق در این روزها مشهود است و صنعت گران بر آن اذعان دارند نبود برنامه زمان‌بندی شده در قطعی برق است.

نبود برنامه در قطعی برق ضررها و خسارات فراوانی برای مردم از خرابی وسائل برقی تا اتلاف وقت کارگران و تولیدکنندگان به همراه داشته است. به طوری که علی حامد، یکی از تولیدکنندگان تجهیزات آشپزخانه واقع در ناحیه صنعتی طغرود با بیان اینکه قطعی برق از دغدغه‌ها و مشکلات مردم در روزهای اخیر است، گفت:  اکنون چند روز است که برق ناحیه صنعتی به گونه بی‌برنامه قطع می‌شود در حالی که زمان قطع برق در زمان دیگری اعلام شده بود.

وی خاطرنشان کرد: با وجود اعلام زمان قطعی برق ولی برق در زمان‌های مختلف هر روز برق قطع می‌شود به طوری که برنامه‌ریزی حضور کارگران را با مشکل مواجه کرده است.

این تولیدکننده تجهیزات آشپزخانه با بیان اینکه با چنین وضعیتی هر روز ضررهای مالی را متحمل می‌شویم، گفت: هر ساعت دلخواهی که بخواهند برق را قطع می‌کنند و با هر یک از بخش ها تماس گرفته می‌شود؛ پاسخگو نیستند و به بخش دیگر پاس می‌دهند.

انتهای پیام/ 106


کد مطلب: 94260

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/94260/نارضایتی-تولیدکنندگان-ناحیه-صنعتی-طغرود-وضعیت-قطعی-برق

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir