کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اجرای پروتکل‌های بهداشتی تا رسیدن قم به وضعیت سفید ادامه دارد

خبرگزاری تسنیم , 4 بهمن 1399 ساعت 18:18

استاندار قم با تأکید بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی تا رسیدن به وضعیت سفید گفت: تا رسیدن به وضعیت سفید و سبز باید تمام پروتکل‌ها رعایت شده و شهروندان از عادی انگاری شرایط پرهیز کنند.


به گزارش قم نیوز بهرام سرمست در حاشیه جلسه ستاد ملی کرونا به ریاست رئیس‌جمهور و در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن ارائه گزارشی از روند شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: با توجه به گزارش رئیس‌جمهور در کشورهای اروپایی و آمریکایی شاهد افزایش مبتلایان و فوت مردم هستیم.

وی با تأکید بر ادامه اقدامات پیشگیرانه در کشور برای کنترل شیوع ویروس کرونا افزود: متأسفانه باکم شدن محدودیت‌ها شاهد کاهش روند بهبود شرایط بوده و در بعضی از شهرها نیز با افزایش مبتلایان روبه‌رو شده‌ایم درحالی‌که کشور ایران در کنترل شیوع بیماری بسیار خوب عمل کرده است.

استاندار قم با ابراز رضایت از همکاری مردم قم و رسیدن به وضعیت آبی در شهر تصریح کرد: شهر قم و شهروندان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی توانستند از وضعیت قرمز به وضعیت آبی رسیده و باید این وضعیت را حفظ کنند.

وی با ابراز نگرانی از عادی انگاری شهروندان خاطرنشان کرد: متأسفانه با حضور مردم در تجمعات و عادی انگاری شاهد کاهش شیب کند شدن شیوع ویروس بوده و نگران بازگشت به وضعیت قبل هستیم.

سرمست با درخواست از شهروندان برای حفظ پروتکل‌های بهداشتی و رعایت محدودیت‌ها تأکید کرد: تا رسیدن به وضعیت سفید و سبز باید تمام پروتکل‌ها رعایت شده و شهروندان از عادی انگاری شرایط پرهیز کنند.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 94274

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/94274/اجرای-پروتکل-های-بهداشتی-رسیدن-قم-وضعیت-سفید-ادامه

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir