شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۴۱
کد مطلب : 94282

قم در مبارزه با ویروس کرونا خوش درخشید

قم نيوز : مسؤول نهاد نمایندگی دانشگاه علوم پزشکی قم در اعتراض به توهین سخنگوی وزارت بهداشت به مردم قم گفت: مردم قم و دانشگاه علوم پزشکی قم در جریان مبارزه با ویروس کرونا حقا خوش درخشید.
قم در مبارزه با ویروس کرونا خوش درخشید
قم در مبارزه با ویروس کرونا خوش درخشید
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام سید محمد طاهری خرم آبادی در جلسه ای که با حضور نیروهای جهادی قم برگزار شده بود به سخنان توهین آمیز معاون وزارت بهداشت خطاب به مردم قم انتقاد کرد و اظهار داشت: واقعا مسببین این امر جواب آن همه بی‌احترامی که به مردم قم شد، آنهمه هجمه‌ای که رسانه‌های بیگانه علیه قم راه انداختند را در پیشگاه خدا چه می‌خواهند بدهند.

وی با اشاره به خدمات نیروهای جهادی که در روز‌های اولیه شیوع ویروس کرونا مشغول به خدمت رسانی به مردم شدند و نهضت خدمت رسانی را آغاز کردند بیان کرد: نیروهای جهادی و ایثارگر و بسیجیان فداکار قم جزو نخستین گروه‌های جهادی بودند که به یاری کادر زحمتکش درمان آمدند و به بیمارستان‌ها ورود کردند و این بنای خیری به الگویی برای بکارگیری نیروهای جهادی در بیمارستان‌ها در سراسر کشور تبدیل شد .

وی با بیان اینکه مردم قم و دانشگاه علوم پزشکی قم در جریان مبارزه با ویروس کرونا حقا خوش درخشید تصریح کرد: پزشکان متدین و متعهد دانشگاه علوم پزشکی و شهر قم در کشف ویروس کرونا خدمتی شایسته به مسئله سلامت کشور داشتند که حاکی از شجاعت و تعهد آنان به مردم بود هرچند ناجوانمردانه با برکناری عناصر متعهد دانشگاه مزد این خدمت را به استان دادند.

مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی قم بیان کرد: پرستاران و کادر بهداشت و درمان استان قم در جریان مهار سه موج ویروس کرونا با آمیختن خدمت، معنویت و عرفان حماسه ای آفریدند که یادآور حماسه‌های دفاع مقدس بود و از این نظر هم قم الگو بود.

وی یادآور شد: تشکیل کمیته علمی توسط اعضای هیئت علمی دانشگاه و حوزه علمیه قم برای روشن شدن تکلیف تجهیز و تدفین اموات کرونایی که موجب غصه خانواده‌های داغدار بود در قم کلید خورد و به سر انجام رسید و به سراسر کشور تعمیم یافت.

طاهری خرم آبادی اضافه کرد: نکته آخر اینکه تشکیل قرارگاه‌هایی مانند تداوم جهاد، کریمه اهل بیت و ورود خیرین و نیکو کاران برای حمایت از آسیب دیدگان کرونایی ابتکار شهر قم بود.

وی یادآور شد: نمی‌دانیم داستان چیست که مزد این همه بزرگواری مردم قم و تلاش نیروهای مخلص بهداشت و درمان را هر بار با نا مهربانی می‌دهند، واقعا مسببین این امر جواب آن همه بی احترامی که به مردم قم شد و هجمه‌ای که رسانه‌های بیگانه علیه قم داشتند را در پیشگاه خدا چگونه می‌خواهند پاسخ دهند.

مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی قم بیان کرد: شاید این اقدامات برای این است که قم جریان ساز، الگو و حماسه آفرین بوده و پیشگام در دفاع از نظام، انقلاب و رهبری است .

وی گفت: بنده از ریاست دانشگاه در خواست کردم که نسبت به این اتفاق نامبارک موضع بگیرد که مردم بدانند دانشگاهیان علوم پزشکی قم از این جریان ناخوشنود هستند و اهانت به مردم را اهانت به خود می‌دانند.

طاهری خرم آبادی ضمن حمایت از وزیر بهداشت و مدافعین سلامت بیان کرد: به جریان اندک بی بصیرت نفوذ کننده در بهداشت و درمان کشور که هربار به گونه ای کام زحمتکشان سلامت را تلخ می‌کنند هشدار می دهیم تا بیش از این دچار خشم انقلابی مردم شریف قم نشده‌اید دست از فتنه و تفرقه بردارید .

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdceww8o.jh8evi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما