کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اجرای طرح‌های انسان محور در معابر پرتردد قم

سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان , 5 بهمن 1399 ساعت 10:54

سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم از طرح روان سازی ترافیک و افزایش ایمنی عابر پیاده در معابر پرتردد خبر داد.


به گزارش قم نیوز قاسم طالبی، سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم اظهار کرد: توجه به شهروند و زیست شهری همواره مورد توجه خاص شهرداری‌ها بوده است و در این بین شهرداری قم نیز به نوبه خود طرح‌هایی را با این موضوع در دست اجرا دارد.

او اضافه کرد: طرح‌های روان سازی ترافیک، افزایش ایمنی تردد شهروندان در سطح شهر به خصوص در معابر پرتردد و محله‌ای، توجه به حمل و نقل پاک و گسترش فرهنگ ترافیک اقداماتی است که در این خصوص در دست اجرا و پیگیری داریم.

طالبی همچنین از اجرای خط کشی‌های عابر پیاده با رنگ دوجزیی – با دوام و ماندگاری بیشتر- در معابر پرتردد شهر در سه ماهه پایانی امسال خبر داد.

او گفت: افزایش پل‌های عابر پیاده، ایجاد و راه‌اندازی مسیر‌های مخصوص تردد دوچرخه، اجرای نیاز‌های خط کشی عابرین پیاده و بسیاری دیگر از طرح‌های مشابه، اگر با رعایت قوانین و فرهنگ ترافیکی از طرف رانندگان و شهروندان همراه باشد، شاهد اثر بخشی طرح‌ها و پروژه‌های اجرا شده خواهیم بود.

سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم افزود: هر چند سردی هوا و دغدغه‌های ماه‌های پایانی سال از عمده مشکلات اجرای این طرح‌ها به حساب می‌آیند، اما می‌توان گفت نوید بخش سالی پر رونق و پرکار در سال آینده  برای سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم خواهد بود. 

انتهای پیام/ 106


کد مطلب: 94292

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/94292/اجرای-طرح-های-انسان-محور-معابر-پرتردد-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir