کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فوتسالیست‌های قم در تیم ملی

خبرگزاری فارس , 5 بهمن 1399 ساعت 13:44

دو فوتسالیست قمی که در ترکیب سایر تیم‌های لیگ برتری توپ می‌زنند از سوی کادر فنی به اردوی جدید تیم ملی بزرگسالان ایران دعوت شدند.


به گزارش قم نیوز فوتسالیست‌های قمی دعوت شده به اردوی آماده‌سازی تیم ملی بزرگسالان ایران علی‌اصغر حسن‌زاده و محمدطاها نعمتیان هستند، بازیکنانی که به ترتیب در ترکیب تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و سن‌ایچ ساوه در فصل جاری لیگ برتر فوتسال بازی می‌کنند.

حسن‌زاده که ستاره و پرافتخارترین فوتسالیست قمی به شمار می‌رود، از اوایل دهه 1380 در تیم ارم‌کیش قم خود را مطرح کرد و با درخشش در این تیم دو عنوان نایب‌قهرمانی لیگ برتر را کسب کرد و سپس با صبای قم اوایل دهه 1390 یک عنوان نایب‌قهرمانی را به دست آورد، اما بیشترین افتخارات وی در ترکیب تیم‌هایی نظیر تاسیسات دریایی، گیتی‌پسند، مس سونگون و فولاد ماهان اصفهان رقم خورده است.

این بازیکن که سابقه بازی در الریان قطر و نوریلسکی نیکل روسیه را نیز دارد و همراه با تیم ملی ایران در سه دوره جام‌های جهانی فوتسال در سا‌ل‌های 2008، 2012 و 2016 حضور داشته و مقام سومی جام جهانی 2016 را در کارنامه دارد، چهار دوره در سال‌های 2014، 2016، 2017 و 2018 مرد سال فوتسال آسیا نیز شده است.

محمدطاها نعمتیان دیگر فوتسالیست قمی دعوت شده به تیم ملی ایران است که از تیم آتلیه‌طهران قم خود را به سطح اول فوتسال ایران معرفی کرد و اکنون در تیم سن‌ایچ ساوه توپ می‌زند، این دو بازیکن به همراه سایر نفرات مد نظر سیدمحمد ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ملی باید از هشتم بهمن ماه در اردوی تیم ملی حضور یابند.

این مرحله از آماده‌سازی تیم ملی فوتسال تا چهاردهم بهمن در سالن آکادمی تیم ملی ادامه دارد و بازیکنان تیم ملی باید روز هفتم بهمن خود را به کادر فنی تیم ملی معرفی کنند، نفراتی که از تیم‌های مختلف لیگ برتری به اردو دعوت شده‌اند اما بین آنها خبری از فوتسالیست‌های تیم فردوس قم نیست.

انتهای پیام / 106


کد مطلب: 94297

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/94297/فوتسالیست-های-قم-تیم-ملی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir