?>?> قم نیوز - همایش اسطوره های ماندگار در قم برگزار می شود - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

همایش اسطوره های ماندگار در قم برگزار می شود

خبرگزاری تسنیم , 5 بهمن 1399 ساعت 17:27

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم گفت: همایش اسطوره های ماندگار، تکریم از مادران و همسران شهدا و بانوان شهید و جانباز به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم در مسجد مقدس جمکران برگزار می شود.


به گزارش قم نیوز حجت الاسلام حسن هنرمند، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با سالروز شهادت حضرت ام البنین (س) که به روز تکریم مادران و همسران شهدا نامگذاری شده، همایش بزرگداشت و تکریم از مادران و همسران شهدا با حضور مادرانی که دو و سه فرزند شهید را تقدیم کرده اند و تعدادی از همسران شهدا برگزار می شود.

وی ادامه داد: هچنین در این مراسم تکریم از بانوان شهید و جانباز با حضور خانواده بانوان شهید و بانوان جانباز استان قم برگزار می شود.

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم اضافه کرد:  این مراسم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی با حضور تعدادی از مادران و همسران شهدا و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین شکری نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار می شود.

هنرمند عنوان کرد: همایش تکریم از مادران و همسران شهدا و تکریم بانوان شهید و جانباز روز سه شنبه هفتم بهمن ماه در شبستان کربلای مسجد مقدس جمکران برگزار می شود.

وی تصریح کرد: به منظور رعایت شیوه نامه های بهداشتی، حفظ سلامت جامعه هدف و  محدودیت نسبت به حضور همه بانوان ایثارگر، این مراسم به صورت همزمان از شبکه های مجازی و سایت ها منتشر خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه های این ایام دیدار و تکریم از مادران و همسران معظم شهداست که با حضور مدیرکل، معاونان و مدیران بنیاد به صورت حضوری در منازل این عزیزان و به صورت غیر حضوری از طریق تماس تلفنی انجام می شود.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 94307

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/94307/همایش-اسطوره-های-ماندگار-قم-برگزار-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir