دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۳
کد مطلب : 94320

بازار قیر سیاه تر از رنگ قیر است

قم نيوز : افزایش ۳ برابری قیمت قیر در سال ۹۹ آسفالت ریزی را با چالش روبرو کرده است.
بازار قیر سیاه تر از رنگ قیر است
بازار قیر سیاه تر از رنگ قیر است
 به گزارش قم نیوز سید مرتضی حسام نژاد معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم با اشاره به وضعیت تحقق بودجه و هزینه شهرداری قم در سال ۹۹ اظهار کرد: از ابتدای امسال تا پایان شهریور  شاهد رشد وصولی‌های شهرداری نسبت به سال‌های گذشته بودیم.

او  با بیان این که در برخی از موارد این تحقق بیشتر از ۶۰ درصد از مدت مشابه پارسال بوده است، افزود: متأسفانه نوسانات قیمتی در سال  ۹۹ سبب رشد هزینه‌ها شده است که همین موضوع سبب شد که در نهایت نتوانیم در بحث پشتیبانی پروژه‌ها به‌صورت خاص و ویژه اقدام کنیم.

حسام نژاد نوسانات قیمتی را سبب باقی ماندن تفاوت میان درآمد و هزینه دانست و افزود: سال‌های گذشته وصولی‌ها و هزینه‌ها کمتر بود؛ امسال وصولی‌ها ، ۴۰ درصد افزایش داشته است، ولی هزینه‌ها بیش از دو برابر شد که این موضوع فشار سنگینی به شهرداری وارد کرد.

او در ادامه افزایش قیمت قیر را موردتوجه قرار داد و گفت: اجرای آسفالت در سطح شهر مسئله مهمی است که مورد تقاضای مردم است و هزینه‌های سنگینی را به خود اختصاص می‌دهد.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم  افزود:در این زمینه قیمت هر تن قیر پارسال ۲ میلیون تومان بود که قیمت آن در سال ۹۹ در بازه‌هایی بیش از ۷ میلیون تومان شد و این یعنی قیمت قیر سه برابر افزایش داشته است. 

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdchvxnw.23nkidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما