کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رویارویی شیمیدر قم با ذوب‌آهن در ایستگاه دهم بسکتبال ایران

خبرگزاری فارس , 6 بهمن 1399 ساعت 9:51

تیم بسکتبال شیمیدر قم در دهمین مسابقه خود از فصل جاری پیکارهای لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور برابر ذوب‌آهن اصفهان به میدان می‌رود.


به گزارش قم نیوز شاگردان مصطفی هاشمی در تیم بسکتبال شیمیدر قم بعد از کسب هشت پیروزی در 9 مسابقه قبلی که یکی از مهمترین آنها برابر ذوب‌آهن اصفهان در هفته سوم مرحله مقدماتی بوده، حالا بار دیگر در یک دیدار حساس و تعیین کننده برابر ذوبی‌ها قرار می‌گیرند.

این مسابقه طبق برنامه سازمان لیگ فدراسیون بسکتبال از ساعت 14:30 دقیقه روز پنجشنبه نهم بهمن ماه در تالار آزادی برگزار می‌شود، رقابتی که البته برای ذوبی‌ها جنبه انتقامی دارد و برای نماینده بسکتبال قم یک گام دیگر در مسیر هدف نهایی یعنی قهرمانی لیگ برتر بسکتبال محسوب می‌شود.

دقیقا روز اول دی‌ماه بود که بازی دو تیم از دور رفت مرحله مقدماتی لیگ برتر بسکتبال در سالن آزادی برگزار شد و در پایان یک دیدار حساس و نفس‌گیر، این تیم شیمیدر قم بود که با نتیجه 84 بر 78 حریف خود را مغلوب کرد و دو امتیاز ارزشمند این بازی را به اندوخته‌های خود افزود.

تا کنون 9 هفته از بازی‌های مرحله مقدماتی لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور در گروه دوم مقدماتی سپری شده و تیم‌های مهرام تهران، شیمیدر قم و ذوب‌آهن اصفهان با توجه به فاصله‌ای که با پنج تیم دیگر حاضر در این گروه ایجاد کرده‌اند، مدعیان اصلی رتبه‌های اول تا سوم این گروه برای مرحله حساس پلی‌آف هستند.

تا پایان هفته نهم رقابت‌ها تیم مهرام با 9 پیروزی و 18 امتیاز در جایگاه نخست ایست، شیمیدر قم با هشت پیروزی، یک باخت و 17 امتیاز رده دوم را در اختیار دارد و ذوب‌آهن اصفهان با هفت برد، دو باخت و 16 امتیاز در مکان سوم ایستاده، هر چند تیمی همچون کوچین آمل که از ملی‌پوشان جوان بسکتبال کشور تشکیل شده سه تیم بالاتر را با جدیّت تعقیب می‌کند و تیم‌های مس کرمان، شهرداری بندرعباس، نیروی زمینی و آینده‌سازان تهران در رده‌های پنجم تا هشتم هستند.

انتهای پیام / 106


کد مطلب: 94323

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/94323/رویارویی-شیمیدر-قم-ذوب-آهن-ایستگاه-دهم-بسکتبال-ایران

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir