کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استکبار در انتظار پاسخ کوبنده شهادت سردار سلیمانی باشد

خبرگزاری تسنیم , 6 بهمن 1399 ساعت 16:29

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: هنگامی‌که سردار دل‌ها را به شهادت می‌رسانند و با وقاحت تمام با خوشحالی به جنایت خود اعتراف می‌کنند، باید جواب کوبنده‌ای دریافت کنند.


به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد قمی امروز در بازدید از مرکز نوآوری‌های اجتماعی مبتدا اظهار داشت: ما در بطن جنگ قرار داریم و اکنون که شمشیر، مقابله و مبارزه در میان است دیگر نمی‌توان مسائل را نادیده گرفت.

وی با اشاره به اینکه امروز امید جوانان ملت ایران به‌شدت در مخاطره قرار دارد عنوان کرد: نبرد امروز یک نبرد پیچیده و چندلایه با مختصات ویژه است که میدانیم هدف اصلی این نبرد، هویت دینی و حوزوی جامعه است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی افزود: لازم بود که سال‌ها قبل، از ضرورت خلاقیت‌های مؤمنانه و نوآوری‌های مجاهدانه صحبت می‌کردیم تا دشمن بداند با چه کسانی به نبرد برخواسته و اگر یک نفر ده نفر حتی صدها تن از ملت ما را به شهادت برساند باز هم جوانان ما پرشورتر و مستدام‌تر از گذشته به مبارزه با دشمن ادامه می‌دهند.

وی با تأکید بر مسئله جهاد به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین واجبات خاطرنشان کرد: لازمه رشد گیاه این است که ریشه آن در آب باشد، بنابراین جهت دست یافتن به منابع و مبانی محکم باید در اتخاذ و انتخاب روش‌ها پافشاری کرد.

قمی با بیان اینکه باب نوفهمی، خلاقیت و نوآوری نباید مسدود شود ابراز کرد: گاهی اوقات نوع جهاد کردن اگر به‌روزرسانی نشود از قافله جامانده و صدمه می‌بینیم که این مسئله به‌شدت ضرورت توجه را دارد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به امکاناتی که خداوند در زمینه بروز نوآوری و خلاقیت در اختیار بشریت قرار داده است اضافه کرد: اگر از مبانی مستحکم و ژرف کاوی در منابع و مبانی جدا شویم بدون شک راه خود را گم کرده و به قعر تاریکی سقوط خواهیم کرد.

وی با تأکید بر اینکه در پس زمینه نوع جنگیدن امروز ما باید اخلاص، تقوا، تفقد باشد، عنوان کرد: خداوند به جهاد مخلصانه مؤمنین برکت می‌دهد به‌شرطی که ما هنر مراقبت از یکدیگر را بیاموزیم و راه را برای هوشمندی جوانانه و خلاقانه گام دومی راه را هموار کنیم.

قمی با بیان اینکه شرایط فتح و ظفر، اخلاص و مداومت بر جهاد است اظهار داشت: یکی از تاییدات الهی و نصرت‌های پروردگار  که شامل مؤمنان و مجاهدان می‌شود گونه‌های متفاوت رزم است که منشأ برکات و نعمات می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برای انسان مؤمن هیچ بن‌بستی وجود ندارد تصریح کرد: ولایت مردان و زنان مؤمن را پروردگار شخصاً به عهده گرفته است، بنابراین در جایی که تحت ولایت خالق جهانیان هستیم ناامیدی، یاس و سستی معنایی ندارد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: امروزه برکات عظیم امدادهای الهی در نوآوری و خلاقیت جوانان متجلی شده و سبب رشد و شکوفایی جوانان و نوجوانان این مرزوبوم شده است.

وی با اشاره به مکتب گوهربار امام خمینی(ره) و شهدای دفاع مقدس ابراز کرد: میان مناسبات عالم معنا و عالم مادی تفاوت چندانی نیست به‌شرط آنکه قلب انسان صیقل داده‌شده و از رهنمودهای خالق در جهت ادامه مسیر حق کمک بگیرد.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 94335

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/94335/استکبار-انتظار-پاسخ-کوبنده-شهادت-سردار-سلیمانی-باشد

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir