کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل تبلیغات اسلامی:

جبهه فرهنگی انقلاب متولی برنامه ویژه فرزندان شبکه جهادگران بشود

خبرگزاری مهر , 6 بهمن 1399 ساعت 23:50

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قم با بیان اینکه صیانت خانواده فعالان انقلابی باید از ماموریت های این سازمان قرار بگیرد، گفت: جبهه فرهنگی انقلاب متولی اجرای برنامه برای فرزندان جهادگر بشود.


به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام مرتضی شعبان‌زاده، پیش از ظهر یکشنبه در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی در جلسه بررسی طرح‌های دهه فجر با اشاره به آغاز همکاری چهارجانبه میان سازمان تبلیغات اسلامی، حوزه علمیه، جبهه فرهنگی انقلاب و تشکل فراگیر تبلیغ گروهی، گفت: اولین اقدام مشترک این مجموعه‌ها برگزاری همایش مرد میدان بود که در مشهد برگزار شد و متولی این همایش، سازمان تبلیغات اسلامی بود که حدود ۱۵۰ مدیر شاخص و در میدان واقعی به همراه خانواده‌هایشان به این همایش دعوت شده و پایه همگرایی این مجموعه‌ها بنیانگذاری شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قم دومین اقدام مشترک، بین چهار مجموعه یاد شده را برگزاری همایش تکریم از همسران جهادگران فعال در ایام مقابله با کرونا عنوان کرد و افزود: این همایش ۱۵ بهمن ماه همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در قم برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه متولی این برنامه، حوزه علمیه است و سازمان تبلیغات اسلامی و جبهه فرهنگی انقلاب در برگزاری این همایش همکاری می‌کنند، ادامه داد: ۴۰۰ نفر از همسران جهادگران پیشرو و فعال نیز در این همایش مورد تکریم قرار می‌گیرند.

حجت‌الاسلام شعبان‌زاده با بیان اینکه ساماندهی، توانمندسازی و به میدان آوردن بانوان در حوزه‌هایی که نیاز به حضور جدی آنهاست، مهم‌ترین هدف برگزاری این همایش است، گفت: صیانت از خانواده بزرگ فعالان انقلابی باید یکی از مأموریت‌های مهم ما باشد و پیشنهاد می‌کنم که جبهه فرهنگی انقلاب هم متولی اجرای برنامه ویژه فرزندان شبکه جهادگران بشود.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 94342

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/94342/جبهه-فرهنگی-انقلاب-متولی-برنامه-ویژه-فرزندان-شبکه-جهادگران-بشود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir