دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۱۱
کد مطلب : 94348

پیشرفت بیش از ۷۰ درصدی تقاطع ورودی جاده جعفریه

قم نيوز : سرپرست منطقه شش شهرداری قم از پیشرفت بیش از 70 درصدی اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح ورودی جعفریه خبر داد.
پیشرفت بیش از ۷۰ درصدی تقاطع ورودی جاده جعفریه
پیشرفت بیش از ۷۰ درصدی تقاطع ورودی جاده جعفریه
به گزارش قم نیوز سیدرضا حسینی با اشاره به آخرین وضعیت اجرای پروژه ورودی جاده جعفریه، اظهار داشت: پروژه فعال است و وضعیت رو به جلو دارد.

سرپرست منطقه شش شهرداری قم ابراز کرد: این پروژه شامل محوطه‌سازی رمپ قلعه کامکار است و پروژه‌ای به این عظمت به طور طبیعی زمان بر خواهد بود.

حسینی با بیان اینکه رمپ‌ها ساخته‌شده و آماده بهره‌برداری است و همچنان مباحث ترافیکی و ایمنی دارد، تصریح کرد: این پروژه روی حمل‌ونقل و ترافیک تأثیرگذار است و علاوه بر تأثیر بر روی ورودی قم به لحاظ سیما و منظر و زیبایی که داشته در ترافیک و حمل‌ونقل عمومی استان تأثیر زیادی دارد و یک پروژه خاص به شمار می‌رود.

وی با تأکید بر اینکه مسئله دیگری که در خصوص ساماندهی جاده جعفریه است این بوده که متأسفانه املاک در مسیر هنوز به تملک شهرداری در نیامده است و ابتدا باید توافق با مالکین انجام شود، گفت: ۱۸۵ هکتار از این منطقه دارای طرح است و در حال انعقاد قرارداد بر روی یکی از پلاک‌ها هستیم و برآنیم با مالکین توافق کنیم، متأسفانه انسداد مسیر و تملکات اجرای پروژه ورودی جعفریه را با تأخیر مواجه کرد.

سرپرست منطقه شش شهرداری قم خاطرنشان کرد: تا توافق‌نامه منعقد نشود و عرصه در مسیر متعلق به شهرداری نشود، نمی‌توان خیلی از اقدامات را انجام داد.

حسینی در مورد طولانی شدن اجرای این پروژه عنوان کرد: ضمن تشکر از سازمان توسعه و عمران شهرداری که واقعاً تلاش کردند؛ ما در بعضی از مواقع برای هماهنگی انسداد مسیر مدت‌ها زمان صرف می‌کنیم و پلیس‌راه نیز باید کار خود را قانونی انجام دهد.

وی با بیان اینکه بحث ایمنی و جان مردم مهم است، یادآور شد: گاهی وقت‌ها برای انسداد مسیر برای جبهه کاری چند ماه زمان می‌برد ولی با همه این مشکلات علی‌رغم اینکه وضعیت ریالی پروژه‌ها تفاوت کرده، پروژه با سرعت در حال انجام است.

سرپرست منطقه شش شهرداری قم اظهار داشت: با وجود مشکلات، بیش از ۷۰ درصد از پروژه انجام‌شده است و طبق اعلام سازمان توسعه و عمران شهرداری این پروژه تا پایان سال قابل بهره‌برداری است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdch6xnw.23nkkdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما