سه شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۵۸
کد مطلب : 94355

۳۵۲ میلیون لیتر نفت گاز یورو ۴ در قم توزیع شد

قم نيوز : سرپرست تامین و توزیع شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی قم گفت: در ۱۰ ماه گذشته، بیش از ۳۵۲ میلیون لیتر سوخت نفت گاز یورو ۴ در این استان توزیع شده‌است.
۳۵۲ میلیون لیتر نفت گاز یورو ۴ در قم توزیع شد
۳۵۲ میلیون لیتر نفت گاز یورو ۴ در قم توزیع شد
به گزارش قم نیوز حسین سعیدی‌فر‌ افزود: از این میزان ۲۹۱ میلیون لیتر در حوزه حمل‌ونقل عمومی استان توزیع شده که ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر برای سوخت اتوبوس‌رانی شهری قم بوده‌است.

وی اضافه کرد: در همین مدت، سه میلیون و ۷۵۰ هزار لیتر در چهار جایگاه منتخب استان توزیع شده‌است؛ از سال گذشته چهارجایگاه منتخب به‌منظور صرفا توزیع نفت گاز یورو ۴ در سطح استان انتخاب شد.

وی ادامه داد: پارسال پنج میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر نفت گاز یورو۴ برای اتوبوس‌رانی و چهار میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر در چهار جایگاه منتخب استان قم توزیع شده‌است.

سعیدی‌فر بیان کرد: با توجه به میزان گوگرد بسیار پایین موجود در نفت گاز یورو۴، توزیع این سوخت باعث کاهش آلاینده‌های هوا می‌شود.

وی اضافه کرد: از سال گذشته تاکنون که ناوگان اتوبوس‌رانی قم نوسازی شد،‌ نفت گاز یورو۴ برای اتوبوس‌های شهر قم و حومه تامین و توزیع می‌شود که توزیع این سوخت، علاوه بر محل‌های ذخیره سوخت در اتوبوس‌رانی، در چهار جایگاه منتخب نیز انجام می‌شود.

وی با بیان این‌که تا زمانی که مشکلی در تامین این سوخت نباشد،‌ این روند توزیع ادامه دارد، خاطرنشان کرد:‌  با توجه به موقعیت استان قم و در  نزدیکی به پالایشگاه‌های مهم کشور، در حال حاضر ‌مشکلی در حوزه تامین سوخت وجود ندارد.

به گفته سرپرست تامین و توزیع شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم، نماینده اداره کل حفاظت محیط‌زیست استان به همراه نماینده این شرکت به‌صورت مستمر از فرآورده نفت گاز یورو۴ توزیع شده در چهار جایگاه منتخب، نمونه‌برداری و برای بررسی نمونه،‌ به آزمایشگاه‌ همکار معتبر ارسال می‌نمایند.

استان قم دارای ۶۱ جایگاه توزیع فرآورده‌های مایع و ٤١ باب جایگاه سی ان جی ( ٢١ جایگاه دومنظوره و ٢٠ جایگاه تک منظوره) می‌باشد.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcftmd1.w6djtagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما