چهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۹
کد مطلب : 94381
رییس دانشگاه علوم پزشکی قم مطرح کرد؛

اشباع تولید ماسک و کمبود دستکش لاتکس در قم

قم نيوز : رییس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: در استان قم واحد تولیدی دستکش لاتکس وجود ندارد و تمام مراکز درمانی قم با مشکل کمبود این محصول بهداشتی روبه رو هستند.
اشباع تولید ماسک و کمبود دستکش لاتکس در قم
اشباع تولید ماسک و کمبود دستکش لاتکس در قم
به گزارش قم نیوز محمدرضا قدیر صبح چهارشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران که با حضور استاندار قم برگزار شد. بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و عدم برگزاری تجمعات غیر ضروری تاکید کرد و افزود: بمنظور جلوگیری از شیوع مجدد کرونا در اجرای برنامه‌های بزرگداشت دهه مبارک فجر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی الزامی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به رصد و پایش وضعیت شیوع کرونا و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی گفت: نگران آینده و روند رو به افزایش دوباره بیماری کرونا در سطح استان قم هستیم.

وی افزود: ویروس جهش یافته کرونا تقریباً در بسیاری از کشورهای دنیا مشاهده شده، لذا پیشگیری اولویت اصلی نظام درمانی کشور است.

قدیر با تاکید بر روند کاهشی تعداد فوتی‌های کرونایی در قم و رتبه بیست و نهم استان در شیوع کرونا گفت: هدف دانشگاه علوم پزشکی قم این است که تعداد تست‌های سریع را به صورت هدفمند افزایش دهد.

وی با ابراز نگرانی از کم توجهی به رعایت اصول بهداشتی در گیم نت‌ها گفت: در راستای جلوگیری از عادی انگاری عمومی در وضعیت آبی کرونایی باید به مساله پیشگیری و فرهنگ سازی اجرای طرح شهید سلیمانی توجه بیشتری شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به اشباع استان از نظر تولید ماسک گفت: در استان قم واحد تولیدی دستکش لاتکس وجود ندارد و تمام مراکز درمانی قم با مشکل کمبود این محصول بهداشتی روبه رو هستند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcezx8o.jh8evi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما