کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

1.3 میلیارد تومان کمک به خانواده های نیازمند قم در طرح شهید سلیمانی

خبرگزاری فارس , 8 بهمن 1399 ساعت 19:13

فرمانده عملیات طرح محله محور شهید سلیمانی در قم گفت: ارزش کمک های مؤمنانه و بسته های معیشتی به خانواده های بیماران کرونایی و همچنین خانواده های نیازمند در دو ماه اخیر به بیش از یک میلیارد و سیصد میلیون تومان رسیده است.


به گزارش قم نیوز سرهنگ امیر جعفری در نشست امروز ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان با اشاره به تداوم اجرای طرح محله محور شهید سلیمانی در استان خاطر نشان کرد: ارائه بسته های معیشتی به خانواده های بیماران کرونایی در دو ماه اخیر بیش از هزار مورد و با ارزش تقریبی حدود 300 میلیون تومان بوده است.

وی افزود: البته ارائه بسته های بهداشتی به خانواده بیماران کرونایی هم در این طرح وجود دارد که این مورد نیز در دو ماه اخیر به ارائه حدود یک هزار و 200 بسته رسیده است.

فرمانده ناحیه ویژه سپاه قم در ادامه اضافه کرد: ارائه غذای گرم و همچنین غربالگری حضوری یا تلفنی بخش دیگری از مراحل اجرایی طرح شهید سلیمانی در استان قم است.

جعفری در عین حال گفت: علاوه بر توزیع بسته های معیشتی، بخش دیگری از فعالیت طرح شهید سلیمانی به شناسایی خانواده های نیازمند برای توزیع کمک نقدی و یا تهیه وام برای آنان اختصاص دارد که در این دو موضوع و در دو ماه اخیر، به ترتیب 66 و 60 میلیون تومان مساعدت انجام شده است.

وی تأمین و تهیه وسائل خانه مانند بخاری و یا خرید برخی اقلام مورد نیاز و دارو برای خانواده های بیماران کرونایی و یا خانواده نیازمندان را بخش دیگری از طرح شهید سلیمانی در استان قم دانست و گفت: ارزش دو هزار و 900 بسته معیشتی توزیعی در دی ماه، حدود 850 میلیون تومان بوده است.

فرمانده عملیات طرح شهید سلیمانی در قم ادامه داد: همچنین در دی ماه، بیش از 25 هزار پُرس غذای گرم و 50 میلیون تومان خدمات نقدی در بین نیازمندان و خانواده های بیماران کرونایی قم توزیع شده است.

فرمانده ناحیه ویژه سپاه قم سپس به تداوم و افزایش این کمک های مؤمنانه در دهه فجر انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: رعایت شیوه نامه های بهداشتی در همه فعالیت های مربوط به بزرگداشت و پاسداشت دهه فجر انقلاب اسلامی اولویت دارد و باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه در روزهای اخیر و با همکاری و فعالیت شایسته پایگاه های بسیج، افزایش رعایت شیوه نامه های بهداشتی را در سطح مساجد استان شاهد بوده ایم که جای تقدیر و تشکر دارد.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 94396

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/94396/1-3-میلیارد-تومان-کمک-خانواده-های-نیازمند-قم-طرح-شهید-سلیمانی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir