کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

صحیفه سجادیه در حرم حضرت معصومه(س) تدریس می‌شود

خبرگزاری فارس , 8 بهمن 1399 ساعت 22:25

دوره معارفی شرح صحیفه سجادیه به همت مرکز قرآن و حدیث حرم مطهر حضرت معصومه(س) به‌صورت آفلاین با استفاده از بستر فضای مجازی ویژه خواهران برگزار می‌شود.


به گزارش قم نیوز رهبر معظم انقلاب، تأکید ویژه‌ای بر فراگیری معارف صحیفه سجادیه دارند و در رهنمودهای خود خطاب به جامعه و امت اسلامی و به‌ویژه جوانان و ملت ایران می‌فرمایند «من به یکایکِ شما عزیزان توصیه می‌کنم تا آنجا که می‌توانید، با صحیفه سجادیه مأنوس شوید».

ایشان همچنان فرموده‌اند: «صحیفه سجادیه کتاب بسیار عظیمی است. این‌که گفته‌اند زبور آل محمد، واقعاً همین‌طور است؛ پُر از نغمه‌های معنوی است، دعا و درس است؛ هم‌درس اخلاق است، هم‌درس علم‌النّفس است، هم‌درس امور اجتماعی است».

مرکز قرآن و حدیث حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) در راستای ترویج معارف دینی و معرفی سیره عملی امام سجاد(ع) به بانوان به‌عنوان مربیان اصلی جامعه اقدام به برگزاری دوره شرح صحیفه سجادیه کرده است.

این دوره به‌صورت آفلاین و در پیام‌رسان ایتا ویژه بانوان برگزار می‌شود و علاقه‌مندان باید برای ثبت‌نام تا ۹ بهمن‌ماه با کد کلاسی ۴۶۰۴ به آدرس http://www.qhkarimeh.ir مراجعه کنند و یا برای ثبت‌نام حضوری در دوره‌های مرکز و کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره‌ها با شماره ۳۷۱۷۵۵۰۵ با پیش‌شماره ۰۲۵ تماس بگیرند.

علاقه‌مندان در شبکه‌های اجتماعی برای اطلاع از فعالیت‌های مرکز قرآن و حدیث می‌توانند به آدرس qhkarimeh@ مراجعه کنند.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 94400

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/94400/صحیفه-سجادیه-حرم-حضرت-معصومه-س-تدریس-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir