کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم:

برند کالای ایرانی در جهان مثال زدنی شود

خبرگزاری فارس , 29 مهر 1391 ساعت 13:08

قم نیوز: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: تولید کنندگان باید نسبت به تولید کالای با کیفیت اهتمام داشته باشند تا برند کالای ایرانی در جهان مثال زدنی شود.


به گزارش قم نیوز: یونس عالی‌پور گفت: تحریم‌های دشمنان را علیه کشورمان نوعی فرصت دانست و اظهار داشت: اکنون که دشمن ما را در محاصره اقتصادی قرار داده است باید از این فرصت استفاده کرده و بهترین محصولات را تولید کنیم.

وی افزود: تولید کننده باید به سمتی پیش برود که مصرف کننده از خرید کالاهای خارجی دوری کند و برای خرید تولید ملی دارای انگیزه شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم اضافه کرد: تولید کالاهای کشورمان باید با برخورداری از کیفیت بالا در جهان نمونه شود.

وی با بیان اینکه کالای برند ایران باید برای همه دنیا مثال زدنی شود گفت: همانگونه که برند فرش ایرانی در تمام دنیا بی نظیر است باید دیگر کالاها نیز به همین صورت بتوانند برند خاصی در جهان به خود اختصاص دهند.

عالی‌پور تصریح کرد: کالای برند ایرانی باید به قدری با کیفیت باشد که در جهان غیرت و توانمندی ایرانیان را به رخ جهان بکشد.

وی اضافه کرد: کالایی که از کیفیت بالا برخوردار باشد راه هر گونه سوء استفاده را به روی سودجویان می‌بندد و درآمد بیشتری را برای تولیدکنندگان رقم می‌زند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با تاکید بر اینکه استقبال از تولید داخلی موجب افزایش اشتغال در کشورمان می‌شود تصریح کرد: با فعال شدن کار خانه‌ها تعداد بیشتری از جوانان صاحب شغل می‌شوند.

وی با اذعان بر اینکه غیر فعال بودن کارخانجات از ایجاد اشتغال جلوگیری می‌کند عنوان کرد: استفاده از کالاهای خارجی روحیه تولید ملی را از بین می‌برد و چرخه اقتصاد کشور از حرکت خواهد ایستاد.

عالی پور خاطرنشان کرد: در صورتی که در مصرف اجناس ایرانی تعصب داشته باشیم روحیه مردم در استفاده از تولید ملی ارتقا یافته و چرخه تولید توزیع و مصرف در کنار هم قرار می‌گیرد و موجب غرور ملی می‌شود.

انتهای پیام/115/


کد مطلب: 9441

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/9441/برند-کالای-ایرانی-جهان-مثال-زدنی-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir