شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۶
کد مطلب : 94424

نگاه شیمیدر حضور در آسیا است

قم نيوز : مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شیمیدر قم در جمع بازیکنان شیمیدر گفت: نگاه شیمیدر حضور در آسیا است بنابراین به چیزی جز قهرمانی لیگ برتر فکر نکنید.
نگاه شیمیدر حضور در آسیا است
نگاه شیمیدر حضور در آسیا است
به گزارش قم نیوز هنریک درغوکاسیان پس از پیروزی 92 بر 89 شیمیدر مقابل ذوب‌آهن در اردوی شیمیدری‌ها حضور یافت و در جمع اعضای کادر فنی و بازیکنان گفت: بازی در مقابل ذوب‌آهن فراز و نشیب‌های زیادی داشت ولی اوج کار شما زمانی بود که اختلاف 10 امتیازی را جبران کردید.

وی با تاکید بر اینکه توان شیمیدر بسیار بالاتر از آن چیزی است که در این بازی دیده شد،‌ ادامه داد: پس از شما انتظار دارم که بیشتر از این توان‌تان را به کار بگیرید، وقتی قادر هستید اختلاف 10 امتیازی را جبران کنید، پس توانایی بالایی دارید و می‌توانید کارهای بزرگتری انجام دهید.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شیمیدر قم ابراز کرد: شیمیدر هم در عرصه اقتصادی و هم در عرصه ورزش جایگاه بالایی دارد و کسانی که عضو این مجموعه و تیم هستند، قطعا باید تمام انرژی و توان خود را برای ارتقاء جایگاه خود و شیمیدر به کار بگیرند، کما اینکه شما این کا را تا کنون انجام داده‌اید.

با باخت‏ غریبه ایم
وی اضافه کرد: شیمیدر از سال 1388 که وارد عرصه تیم‌داری در بسکتبال ایران شد، سعی کرد حضور موفق و تاثیرگذاری داشته باشد، زمانی که شیمیدر وارد بسکتبال شد خیلی‌ها تصور می‌کردند که فعالیت ما مدت کوتاهی بیشتر طول نخواهد کشید اما به زودی وارد دوازدهمین سال فعالیت باشگاه می‌شویم و مطمئنا بسکتبال ایران سال‌های آتی نیز شاهد حضور موثر شیمیدر خواهد بود.

درغوکاسیان خطاب به بازیکنان شیمیدر تاکید کرد: بسیاری از مسوولان کشور عملکرد ما را رصد می‌کنند، همچنین شیمیدر جایگاه ویژه‌ای در عرصه اقتصاد و ورزش دارد بنابراین تلاش کنید که بهترین عملکرد را داشته باشید چون مجموعه‌های ما با باخت، یاس، تردید و کلماتی از این دست آشنایی ندارد.
 
شیمیدر باید به دنبال بهترین رتبه برای حضور موفق در پلی‌آف باشد
وی عنوان کرد: شیمیدر در مرحله مقدماتی لیگ برتر بسکتبال باید به دنبال بهترین رتبه برای حضور موفق در پلی‌آف باشد، برای ما بسیار مهم است که چه جایگاهی را در این مرحله کسب کنیم، بنابراین تمام بازی‌های آتی اهمیت ویژه دارند و همانگونه که از شما انتظار می‌رود تمام انرژی و توان خود را برای موفقیت تیم بگذارید، باشگاه نیز تمام توان خود را برای ایجاد بهترین شرایط در تیم به کار گرفته است.

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی شیمیدر در پایان اظهار کرد: همواره در قامت یک تیم برنده وارد زمین شوید و همیشه تشنه پیروزی باشید، هیچ حریفی برای شما سخت یا آسان نباشد و برابر هر تیمی برای بردن در تمام لحظات بازی مبارزه کنید و به دور از حواشی برای موفقیت تلاش کنید ما هم پشت‌سر شما و پشتوانه شما هستیم.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcc00qo.2bq0i8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما