قم نيوز : استاندار قم ضمن اظهار نگرانی از احتمال بروز موج چهارم کرونا به جهت کاهش محدودیت‌ها در ایام نوروز گفت: محدودیت‌ها با توجه به کسب و کار مردم برقرار می‌شود.
استاندار قم: سفرهای نوروزی را باید با رعایت منافع کسب و کارها مدیریت کرد
استاندار قم: سفرهای نوروزی را باید با رعایت منافع کسب و کارها مدیریت کرد
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست ظهر امروز در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌ریزی‌های ستاد ملی درباره مناسبت‌های پیش رو و برنامه‌هایی که در سطح استان و کشور اجرایی می‌شود اظهار داشت: چارچوب‌هایی برای مدیریت مناسبت‌های پیش رو از جمله دهه فجر و عید نوروز تعیین شد.

استاندار قم با بیان اینکه محدودیت های سفرهای نوروزی با توجه به شرایط شهرهای مختلف ابلاغ خواهد شد ادامه داد: استان قم یکی از شهرهایی است که در شاهراه مواصلاتی واقع شده علاوه براینکه از بعد زیارتی و گردشگری مورد توجه است، از آنجا که امکان افزایش ترددها وجود دارد از همین رو تمهیدات لازم در نظر گرفته می‌شود.

به گفته وی، تصمیمات لازم برای برقراری محدودیت‌های کرونایی در سطح استان با توجه به کسب و کار مردم اتخاذ خواهد شد.

سرمست با اشاره به وجود نگرانی از موج چهارم خاطرنشان کرد: به منظور پیشگیری از موج چهارم و مدیریت سفرها دستورالعمل‌های مشخصی از سوی ستاد ملی ابلاغ خواهد شد.

استاندار قم به خرید واکسن خارجی اشاره کرد و گفت: وزارت بهداشت با رعایت شرایطی و ضمن حمایت از تولید واکسن اخلی این موضوع را در دستور کار دارد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcb8ab9.rhbaapiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما