شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۱۸
کد مطلب : 94453

بازیکن شیمیدر قم رکورد شکست

قم نيوز : بازیکن تیم بسکتبال شیمیدر قم رکورددار کسب امتیاز در یک مسابقه از فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور لقب گرفت.
بازیکن شیمیدر قم رکورد شکست
بازیکن شیمیدر قم رکورد شکست
به گزارش قم نیوز نماینده بسکتبال قم تا کنون 11 بازی در فصل 1400 – 1399 لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور انجام داده و 10 پیروزی در کارنامه دارد اما در یکی از پیروزی‌های ارزشمند این فصل یک اتفاق ویژه رخ داد و عماد سلمانی رکورد کسب امتیاز در یک مسابقه را به نام خود ثبت کرد.

عماد سلمانی در نقل و انتقالات فصل جاری مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور به تیم بسکتبال شیمیدر قم ملحق شد و پیراهن شماره پنج این تیم را بر تن می‌کند، بازیکنی که علاوه بر سرعت و تکنیک، توانایی بالایی در پرتاب‌های سه امتیازی دارد و در مسابقه تیمش با شهرداری بندرعباس نمایش خیره‌کننده‌ای داشت.

در مسابقه هفته یازدهم شیمیدر قم با شهرداری بندرعباس که عصر دهمین روز بهمن ماه در سالن بسکتبال آزادی به انجام رسید، شیمیدر قم در یک بازی جذاب و تماشایی در حضور هنریک درغوکاسیان مدیرعامل باشگاه به برتری قاطع 96 بر 67 دست یافت، برد ارزشمندی که تمام شاگردان مصطفی هاشمی در آن نقش مثبت داشتند اما عماد سلمانی با کسب 43 امتیاز به صورت ویژه در این مسابقه درخشید.

در این مسابقه عماد سلمانی با کسب 43 امتیاز ستاره میدان و تیم بسکتبال شیمیدر قم بود و رکورد امتیازآوری در فصل جاری لیگ برتر بسکتبال را شکست، بسکتبالیستی که در پنجره قبلی مسابقات انتخابی آسیا به اردوی تیم ملی دعوت شد و بار دیگر در آستانه بازی‌های تیم ملی یک نمایش قابل قبول ارائه کرد.

دیگر بازیکنان امتیاز آور تیم شیمیدر قم در این مسابقه کلوین آمایو (20)، نیکولا پوپوویچ (9)، نوید خواجه‌زاده (7)، وحید حاجیان (4)، احسان صمدی (3)، رافی درغوکاسیان، ارسلان کاظمی، مرتضی طاهری، مهدی اسماعیلی (2) و علی دریایی به همراه میرو قازاری (1) بودند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcexe8o.jh8eni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما