يکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۷
کد مطلب : 94462

رقابت هندبالیست‌های پاس قم در مرحله نهایی لیگ برتر

قم نيوز : هندبالیست‌های تیم پاس ناجای قم در مرحله نهایی مسابقات فصل جاری لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور با مدعیان قهرمانی رقابت می‌کنند.
رقابت هندبالیست‌های پاس قم در مرحله نهایی لیگ برتر
رقابت هندبالیست‌های پاس قم در مرحله نهایی لیگ برتر
به گزارش قم نیوز تیم هندبال پاس ناجای قم که در مرحله مقدماتی پیکارهای فصل جاری لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور یکی از تیم‌های حاضر در گروه نخست مقدماتی بود و در رقابت با تیم‌های مطرحی همچون نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، ذوب‌آهن اصفهان و پرسپولیس بهبهان در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی قرار گرفت، به عنوان یکی از هشت تیم برتر مقدماتی به مرحله نهایی رسیده است.

این در حالی است که امسال مسابقات لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور در دو گروه و در دو مرحله به انجام رسید و در پایان مرحله دوم، گروه‌بندی تیم‌ها برای برگزاری مرحله سوم این رقابت‌ها مشخص شد، بدین‌ترتیب تیم‌ها از سیزدهم تا بیستم بهمن ماه با با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

این مرحله نیز با حضور ۱۲ تیم برگزار می‌شود در حالی که هشت تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، فراز بام خائیز دهدشت، ذوب‌آهن اصفهان، زغال‌سنگ طبس، پرسپولیس بهبهان، فولاد مبارکه اصفهان، پاس ناجا قم و مس کرمان برای کسب مقام‌های اول تا هشتم با یکدیگر رقابت می‌کنند.

همچنین چهار تیم پرواز هوا نیروز اصفهان، ستارگان دشتستان، کیمیا کاشت کردستان و نفت و گاز گچساران برای کسب رتبه‌های نهم تا دوازدهم به مصاف هم خواهند رفت، در حالی که بازی‌ها از روز دوشنبه سیزدهم بهمن ماه آغاز می‌شود و نماینده قم در روز چهاردهم بهمن به میدان می‌رود.

برنامه بازی‌های پاس ناجای قم:
14 بهمن ماه: پاس ناجا قم - مس کرمان
16 بهمن ماه: فراز بام خاییز دهدشت - پاس ناجا قم
۱۸ بهمن ماه: پاس ناجا قم - زغال سنگ طبس
۲۰ بهمن ماه: فولاد سپاهان اصفهان- پاس ناجا قم

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcewe8o.jh8epi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما