دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۲۱
کد مطلب : 94472

کاپیتان قمی تیم ملی فوتسال سوگوار شد

قم نيوز : کاپیتان و ستاره قمی تیم ملی فوتسال که چهار دوره مرد سالی فوتسال آسیا را در کارنامه دارد در غم از دست دادن پدر خود به سوگ نشست.
کاپیتان قمی تیم ملی فوتسال سوگوار شد
کاپیتان قمی تیم ملی فوتسال سوگوار شد
به گزارش قم نیوز علی‌اصغر حسن‌زاده کاپیتان و ستاره قمی تیم ملی فوتسال کشورمان در پی از دست دادن پدر خود عزادار شد، بازیکنی که در سال‌های 2014، 2016، 2017 و 2018 از سوی AFC به عنوان مرد سال فوتسال قاره کهن انتخاب شده و پرافتخارترین فوتسالیست قمی محسوب می‌شود.

علی‌اصغر حسن‌زاده به اتفاق دو برادر دیگر خود یعنی محسن حسن‌زاده و مهدی حسن‌زاده سه فوتسالیست مطرح استان قم در سطح اول فوتسال ایران هستند، در حالی که برادر بزرگتر آنها یعنی محسن در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور هدایت تیم شهید منصوری قرچک را بر عهده دارد و مهدی حسن‌زاده نیز مدیر آکادمی فوتسال حسن‌زاده در قم است.

این برادران موفق، خوشنام و با سابقه فوتسال ایران پدر عزیز خود را روز گذشته از دست دادند و طبق برنامه اعلام شده قرار است مراسم تشییع و تدفین زنده‌یاد حسین حسن‌زاده امروز دوشنبه سیزدهم بهمن ماه در آرامستان بقیع قم جنب مسجد مقدس جمکران با حضور بازماندگان و جامعه ورزش انجام شود.

اداره کل ورزش و جوانان استان قم، هیات فوتبال، کانون مربیان فوتسال و فوتسال، هیات‌های ورزشی، باشگاه‌ها و قهرمانان ورزش قم در پیام‌های جداگانه‌ای ضایعه از دست رفتن پدر برادران حسن‌زاده و کاپیتان قمی تیم ملی فوتسال کشورمان را به آنها تسلیت گفته و ابراز هم‌دردی کردند.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcf0jd1.w6djeagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما