سه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب : 94503

پنج رقابت سرنوشت‌ساز در انتظار بسکتبالیست‌های قم

قم نيوز : تیم خانه بسکتبال قم برای انجام پنج بازی از دور برگشت مرحله گروهی رقابت‌های لیگ دسته اول بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور اعزام شد.
پنج رقابت سرنوشت‌ساز در انتظار بسکتبالیست‌های قم
پنج رقابت سرنوشت‌ساز در انتظار بسکتبالیست‌های قم
به گزارش قم نیوز تیم خانه بسکتبال قم در گروه سوم از منطقه شمال مرحله مقدماتی بازی‌های فصل جاری لیگ دسته اول بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور حضور دارد و با تیم‌های مدرسه بسکتبال آتشی، خانه بسکتبال کاشان، مهرام تهران، بانی‌نو تهران و شکلّی تهران رقابت می‌کند.

بعد از انتقال باشگاه شیمیدر به قم، این باشگاه با حمایت از هیات بسکتبال استان قم، نقش بسزایی در رشد و پیشرفت این رشته در قم ایفا کرده و اکنون نماینده هیات بسکتبال قم با حمایت مالی «آریا شیمی» تیمی متشکل از بهترین‌های این رشته را روانه رقابت‌های لیگ دسته اول سال 1399 ایران کرده است.

بازیکنان تیم خانه بسکتبال قم در این مرحله محمدامین آناهید، محمدامین ثابتی، وحید طبیبی، سبحان صمدی، حامد معصومی، سجاد اکبری، بهزاد ابراهیمی، مجید نادری، محمدرضا غفاری، مهیاد کاویانی، مهدی قلی‌زاده، محمدعلی عالمی و مهدی مرادی هستند و سرپرستی این تیم را محمود حاج‌اسماعیلی انجام می‌دهد، ضمن اینکه حمیدرضا سلیمی و مهدی رحیمی در راس کادر فنی این تیم حضور دارند و مربی بدنساز سجاد عبدالهی است.

نماینده بسکتبال استان قم برای رویارویی با حریفان خود در دور برگشت مرحله گروهی لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور راهی تهران شده در مسابقاتی که به میزبانی مهرام به انجام می‌رسد، از روز سه‌شنبه چهاردهم بهمن ماه بازی‌های این مرحله را رسما آغاز می‌کند.

تیم خانه بسکتبال قم در دور رفت مرحله گروهی این رقابت‌ها تنها یک برد کسب کرد و در سایر دیدارها نتیجه را به حریفان واگذار کرد، تیمی که به همین دلیل با عباس مرشدی سرمربی خود خداحافظی کرد و حالا امیدوار است بعد از تغییر و تحولاتی اندک در دور برگشت به نتایج مطلوب دست یابد.

بازی‌های نماینده قم در دور برگشت:
سه‌شنبه 14 بهمن (ساعت 18): خانه بسکتبال قم – مدرسه بسکتبال آتشی
چهارشنبه 15 بهمن (ساعت 14): خانه بسکتبال قم – شکلّی تهران
جمعه 17 بهمن (ساعت 18): خانه بسکتبال قم – بانی‌نو تهران
یکشنبه 19 بهمن (ساعت 14): خانه بسکتبال قم – خانه بسکتبال کاشان
دوشنبه 20 بهمن (ساعت 18): خانه بسکتبال قم – مهرام تهران

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcaemno.49nyw15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما