سه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۸
کد مطلب : 94505

خط و نشان نوجوانان فردوس برای رقبا

قم نيوز : تیم فوتسال نوجوانان فردوس در روز نخست دوره جدید مسابقات لیگ برتر نوجوانان باشگاه‌های کشور با پیروزی دلچسب برابر گیتی‌پسند اصفهان برای دیگر حریفان خود خط و نشان کشید.
خط و نشان نوجوانان فردوس برای رقبا
خط و نشان نوجوانان فردوس برای رقبا
به گزارش قم نیوز بعد از نتایج موفق و درخشش تیم فوتسال امید فردوس قم در مرحله گروهی مسابقات لیگ برتر امیدهای فوتسال ایران که با صعود مقتدرانه این تیم به مرحله نهایی همراه بود و حالا نماینده قم مدعی قهرمانی است، نوبت به شگفتی‌سازی نوجوانان فوتسالیست فردوس رسید.

تیم فوتسال نوجوانان فردوس قم برای رویارویی با حریفان خود در مرحله مقدماتی فصل جدید لیگ برتر فوتسال نوجوانان باشگاه‌های کشور راهی اصفهان شده تا در گروه نخست این مرحله با رقبایی همچون چیپس کامل مشهد، شهرداری ساوه، فولاد هرمزگان، گیتی‌‌پسند اصفهان و رسالت اردکان رقابت کند.

فوتسالیست‌های تیم فردوس قم که با هدایت مهدی کاکایی یکی از مربیان جوان و مجرّب فوتسال قم با حریفان حاضر در دوره جدید لیگ برتر فوتسال نوجوانان ایران رقابت می‌کند، در نخستین بازی خود به مصاف میزبان یعنی گیتی‌پسند اصفهان رفت و با نتیجه دو بر یک حریف خود را شکست داد.

برتری دو بر یک فردوس قم برابر گیتی‌پسند اصفهان در حالی رقم خورد که نیمه نخست با یک گل به سود میزبان تمام شده بود و در نیمه دوم شاگردان کاکائی باخت را به پیروزی تبدیل کردند و با این برد جدی ترین حریف خود در این مرحله از بازی‌ها را از پیش‌رو برداشتند تا به بازی‌های آتی امیدوارتر باشند.

در پایان بازی‌های روز نخست گروه اول از مرحله مقدماتی لیگ برتر فوتسال نوجوانان باشگاه‌های کشور، تیم‌های چیپس کامل مشهد و مجتمع فردوس قم با سه امتیاز در رده‌های اول و دوم جای گرفتند و تیم‌های شهرداری ساوه و فولاد هرمزگان با یک امتیاز و تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و رسالت اردکان بدون امتیاز در مکان‌های سوم تا ششم هستند.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdccppqo.2bq0x8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما