کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پیشنهاد مجدد شهرداری قم برای احیاء باغ سالاریه

خبرگزاری فارس , 15 بهمن 1399 ساعت 9:38

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم در نامه‌ای آمادگی مجدد شهرداری را برای درختکاری، ساماندهی و احیا درختان باغ سالاریه اعلام کرد.


به گزارش قم نیوز پیام جوادیان در نامه‌ای خطاب به رئیس دانشگاه امام صادق(ع) پیشنهاد مجدد این سازمان برای احیا و ساماندهی و درختکاری باغ سالاریه را اعلام کرد.

در نامه مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم خطاب به مالک باغ سالاریه آمده است: با عنایت به اینکه باغ سالاریه به لحاظ پیشینیه تاریخی و فرهنگی خود از سنوات گذشته، مورد توجه اذهان عموم شهروندان و مردم شریف شهر قم است، پس به این جهت و به سبب تاثیر بسزایی که در بهبود محیط زیست شهری دارد، پروژه احیاء، نگهداری و مراقبت از این گنجینه ارزشمند برای شهر مقدس قم حائز اهمیت فوق‌العاده‌ای است که قطعا این موضوع با سیاست‌ها و راهبردهای اصولی آن دانشگاه که همانا خدمت‌رسانی به اهالی شهر کریمه اهل بیت(س) و توسعه فرهنگی و دینی و مذهبی این شهر بوده، همخوانی و مطابقت دارد.

در این نامه تصریح شده است: به همین منظور مزین به نام مقدس حضرت امام صادق(ع) و در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص توجه به امر محیط زیست و نگهداری و توسعه فضای سبز، این سازمان و شهرداری قم آمادگی خود را در راستای اجرای عملیات درختکاری، احیا و ساماندهی و مضافا مقابله با آفات و امراض گیاهی درختان آن مجموعه و مساعدت به آن مدیریت در امور مربوط به نگهداری باغ مذکور اعلام داشته و امید توفیق در این زمینه را از خداوند متعال مسالت داریم. لذا خواهشمند است در این خصوص هماهنگی لازم را به عمل آورید.

انتهای پیام/ 106


کد مطلب: 94530

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/94530/پیشنهاد-مجدد-شهرداری-قم-احیاء-باغ-سالاریه

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir