چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۵
کد مطلب : 94552

صعود فوتسالیست‌های قم به مرحله نهایی لیگ برتر امید

قم نيوز : فوتسالیست‌های تیم امید فردوس قم با کسب رتبه نخست جدول رده‌بندی گروه دوم به مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر فوتسال امیدهای ایران راه یافتند.
صعود فوتسالیست‌های قم به مرحله نهایی لیگ برتر امید
صعود فوتسالیست‌های قم به مرحله نهایی لیگ برتر امید
به گزارش قم نیوز امسال بازی‌های لیگ برتر فوتسال امید باشگاه‌های کشور با حضور 12 تیم در دو گروه 6 تیمی به شکل دوره‌ای آغاز شد و تیم فوتسال امید فردوس قم که میزبان تیم‌های حاضر در گروه دوم بود بالاتر از دیگر رقبا به عنوان صدرنشین مجوز صعود را کسب کرد.

شاگردان محمدرضا قاسمی در چهار بازی متوالی این مرحله تیم‌های گیل‌پارس رشت، فرش‌آراء مشهد، مس سونگون ورزقان و شهروند ساری را شکست دادند و تنها در روز پایانی با واگذاری نتیجه به تیم اهورا بهبهان، یک باخت در این مرحله تجربه کردند، بالاتر از دیگر حریفان در جایگاه نخست جدول گروه دوم ایستادند.

فردوس قم در آخرین مسابقه خود از مرحله مقدماتی بازیکنان ذخیره و نفراتی که کمتر در دیدارهای قبلی به میدان رفته بودند را برابر تیم اهورا بهبهان به میدان فرستاد ولی در پایان با نتیجه 4 بر 3 شکست خورد، با این حال نماینده قم با اندوخته 12 امتیازی به عنوان صدرنشین از این مرحله عبور کرد.

در دو بازی دیگر از روز پایانی مسابقات گروه دوم در شهر قم، تیم شهروند ساری موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ فرش‌آراء مشهد را شکست دهد و با ۱۲ امتیاز بعد از فردوس قم مجوز حضور در مرحله بعدی رقابت‌ها را کسب کند و به جمع چهار تیم مرحله پایانی این رقابت‌ها راه پیدا کند.

بازی‌های گروه نخست مرحله مقدماتی فصل 1399 لیگ برتر فوتسال امیدهای ایران نیز به میزبانی اصفهان قم برگزار شد و در آخرین روز این رقابت‌ها، با لغو دیدار پرسپولیس خوزستان و گیتی‌پسند اصفهان، نماینده اصفهان با نتیجه ۳ بر صفر پیروز شد، ضمن اینکه چیپس کامل استرآباد گرگان در مصاف با مقاومت تهران به تساوی ۳ بر ۳ دست یافت و دیگر مسابقه این گروه به خاطر انصراف طاها تنکابن برگزار نشد تا گیتی‌پسند و استعدادهای درخشان مشهد راهی مرحله نهایی شوند.

بدین‌ترتیب تیم‌های فوتسال امید فردوس قم، شهروند ساری، گیتی‌پسند اصفهان و استعدادهای درخشان مشهد چهار تیم مرحله پایانی را تشکیل می‌دهند و بر اساس برنامه‌ریزی کمیته فوتسال مرحله نهایی روزهای ششم تا هشتم اسفند ۹۹ و به شکل متمرکز برگزار خواهد شد تا قهرمان فصل ۹۹ مشخص شود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcewn8o.jh8eni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما