پنجشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۲۶
کد مطلب : 94569

اصلاح الگوی کشت و شیوه‌های آبیاری نوین در استان قم

قم نيوز : استاندار قم با تأکید بر برنامه‌های سال جهش تولید و ضرورت توسعه ظرفیت‌های استان در بخش‌های مختلف گفت: اجرای طرح اصلاح الگوی کشت و شیوه‌های آبیاری نوین در استان در دست اقدام است.
اصلاح الگوی کشت و شیوه‌های آبیاری نوین در استان قم
اصلاح الگوی کشت و شیوه‌های آبیاری نوین در استان قم
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست در جلسه بررسی موانع و مسائل پروژه‌های مناطق محروم استان که با حضور معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری برگزار شد اظهار داشت: در بخش امورات زیربنایی به دلیل فرسودگی در زیرساخت‌ها نیازمند یاری هر چه بیشتر از سمت مسئولان مربوطه هستیم.

وی با اشاره به عملکرد قوی استان قم در خصوص جذب پروژه‌های روستایی عنوان کرد: از زمان آغاز فعالیت فرماندار و کلیه مسئولان با توجه به‌ضرورت جذب سرمایه‌گذار تلاش کردیم که بر اساس پتانسیل‌هایی که در اختیار نهادهای مختلف قرار داده‌شده است جهت هویت‌سازی و ساخت برند مشخص در بخش‌های صنعتی و گردشگری اقدامات لازم انجام شود.

سرمست با اشاره به‌ضرورت معین سازی مشکلات روستایی عنوان کرد: باوجود تسهیلات در نظر گرفته‌شده در بخش اشتغال روستایی، این بخش هنوز نیازمند رسیدگی بیشتری است.

 وی اولویت صنعت در بخش سلفچگان و تلاش جهت جذب سرمایه‌گذار  را مورد تأکید قرارداد و افزود: در کنار اولویت توسعه زیارتی و گردشگری در سطح استان در خصوص بخش‌ها و روستاهای اطراف قم اولویت‌های ویژه‌ای طراحی‌شده است که این اولویت‌ها نیازمند رسیدگی و نگاه ویژه است.

‌استاندار قم بابیان این‌که بخش جعفرآباد مکان مناسبی جهت توسعه دام‌پروری در استان است افزود: سعی مسئولان در بخش کهک و خلجستان بر این است که با افزایش ظرفیت‌های  گردشگری، سبب جذب سرمایه‌گذار در این بخش‌ها شوند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdccopqo.2bq0e8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما