شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۸
کد مطلب : 94590

شیمیدر قم با کسب یازدهمین پیروزی صدرنشین شد

قم نيوز : تیم بسکتبال شیمیدر قم در سیزدهمین مسابقه خود از فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور با شکست دادن تیم مس کرمان و یازدهمین پیروزی خود به صدر جدول صعود کرد.
شیمیدر قم با کسب یازدهمین پیروزی صدرنشین شد
شیمیدر قم با کسب یازدهمین پیروزی صدرنشین شد
به گزارش قم نیوز شاگردان مصطفی هاشمی در تیم بسکتبال شیمیدر قم ششمین بازی خود از دور برگشت مرحله گروهی رقابت‌های فصل 1400 – 1399 لیگ برتر بسکتبال مردان ایران را در سالن آزادی برابر تیم مس کرمان برگزار کرده و با نتیجه 88 بر 75 پیروز شدند.

نماینده بسکتبال قم در کوارتر نخست این دیدار حساس با نتیجه 26 بر 20 صاحب برتری شد،‏ کوارتر دوم را نیز با نتیجه 21 بر 18 از مس کرمان برد تا نیمه نخست با برتری 47 بر 38 به نفع این تیم به پایان برسد اما در نیمه دوم این مس کرمان بود که کوارتر سوم را با حساب 21 بر 20 از شیمیدر گرفت.

اوج حساسیت و هیجان این بازی در کوارتر پایانی بود که دو تیم رقابت نزدیک و تماشایی برای کسب پیروزی با یکدیگر داشتند و سرانجام این شیمیدر قم بود که با حساب 21 بر 16 این کوارتر را از آن خود کرد و در نهایت با اختلاف 13 امتیاز و با نتیجه 88 بر 75 حریف را مغلوب کرد.

بسکتبالیست‌های شیمیدر قم با احتساب این نتیجه صاحب یازدهمین پیروزی خود در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان ایران شده و با روحیه‌ای خوب به تعطیلات 26 روزه بازی‌ها رفتند‏، ‌زیرا لیگ برتر به دلیل حضور تیم ملی کشورمان در مسابقات پنجره انتخابی کاپ آسیا تعطیل خواهد شد.

بازی آخر شیمیدر قم در مرحله گروهی رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور روز سه‌شنبه 12 اسفند ماه در برابر تیم مهرام تهران برگزار می‌شود و بلافاصله بعد از این بازی، تیم‌ها از روز 14 اسفند وارد مرحله پلی‌آف لیگ برتر خواهند شد.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcgzn9y.ak9ty4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما