شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۴
کد مطلب : 94592

گام لرزان پاس قم در شروع مرحله نهایی لیگ برتر هندبال

قم نيوز : تیم هندبال پاس ناجای قم نخستین گام در شروع دیدارهای مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر هندبال باشگا‌ه‌های کشور را لرزان برداشت.
گام لرزان پاس قم در شروع مرحله نهایی لیگ برتر هندبال
گام لرزان پاس قم در شروع مرحله نهایی لیگ برتر هندبال
به گزارش قم نیوز یکی از نماینده‌های لیگ برتری ورزش قم در سطح اول رقابت‌های باشگاهی ورزش ایران، تیم هندبال پاس ناجا است که در لیگ برتر هندبال مردان ایران حضور دارد و با وجود مشکلات مالی عدیده اما عملکرد خوبی در این مسابقات به نمایش گذاشته است.

تیم هندبال پاس ناجا در شرایطی که چهار تیم از هر گروه در مرحله مقدماتی لیگ برتر هندبال مردان ایران به مرحله نهایی راه می‌یافت، به عنوان تیم چهارم گروه نخست این شانس را به دست آورد و اکنون حتی شانس قهرمانی در این دوره از مسابقات را دارد.

نماینده قم در نخستین بازی از دور رفت  مرحله سوم پیکارهای لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور مقابل تیم صنعت مس کرمان به میدان رفت و در پایان مسابقه‌ای نزدیک و نفس‌گیر که 57 گل داشت در نهایت نتیجه را 34 بر 23 به حریف مدعی خود واگذار کرد.

پاس ناجای قم که با هدایت یکی از چهره‌های شاخص هندبال این استان یعنی رضا سفیدگر در این مرحله به مصاف حریفان می‌رود، در ابتدای این بازی که قضاوت آن را برادران قیصریان از اصفهان بر عهده داشتند خیلی خوب از رقیب خود پیشی گرفت اما آرام آرام مسی‌ها بر جریان بازی مسلط شدند و نیمه نخست این بازی با برتری 17 بر 10 به سود تیم مس کرمان به پایان رسید.

در نیمه دوم بار دیگر این تیم مس کرمان بود که 10 گل از تیم پاس ناجای قم پیش افتاد و در حالی که پاس از بازیکنان جوان خود در نیمه دوم بیشتر بازی می‌گرفت، کمی به دلیل نداشتن هماهنگی فرصت‌های متعدد گلزنی را از دست داد و سرانجام با اختلاف 11 امتیاز باخت.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcirwa3.t1a532bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما