کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

موقعیت متزلزل فردوس در لیگ برتر فوتسال

خبرگزاری فارس , 19 بهمن 1399 ساعت 12:41

تیم فوتسال فردوس قم بعد از باخت خانگی برابر گیتی‌پسند اصفهان در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور موقعیت متزلزلی دارد.


به گزارش قم نیوز تیم فوتسال فردوس قم از هشت بازی خود دو پیروزی مقابل تیم‌های اهورا بهبهان و شهروند ساری در کارنامه دارد، دو تساوی از تیم‌های بالانشین گیتی‌پسند اصفهان و کراپ الوند گرفته، ولی چهار بازی را به تیم‌های مقاومت شهرداری البرز، منصوری قرچک، گیتی‌پسند اصفهان و کراپ الوند باخته است.

شاگردان حسین صبوری در هشت بازی قبل خود 20 بار دروازه حریفان را باز کرده‌اند اما 23 گل نیز خورده‌اند و تفاضل گل آنها منفی سه است و پیروزی در ادامه بازی‌های این مرحله از فصل جاری لیگ برتر فوتسال و نوع عملکرد تیم فردوس قم برای بقای این تیم در لیگ برتر اهمیت زیادی دارد.

در جدول رده‌بندی گروه نخست مرحله مقدماتی فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور تا پایان هفته هشتم، تیم گیتی‌پسند اصفهان با 17 امتیاز صدرنشین است، تیم مقاومت شهرداری البرز با 16 امتیاز رده دوم را در اختیار دارد و کراپ الوند با هفت بازی و 11 امتیاز در مکان سوم ایستاده است.

تیم‌های اهورا بهبهان با 10 امتیاز، فردوس قم با هشت امتیاز، منصوری قرچک با هفت امتیاز و شهروند ساری با 6 امتیاز در رده‌های چهارم تا هفتم این گروه ایستاده‌اند، در حالی که فردوس قم در ادامه این رقابت‌ها سه بازی خارج از خانه با اهورا بهبهان، منصوری قرچک و شهروند ساری پیش‌رو دارد و فقط در یک بازی خانگی میزبان تیم دوم جدول یعنی مقاومت البرز است.

در گروه دوم این دوره از مسابقات نیز تیم‌های سن‌ایچ ساوه و مس سونگون با امتیاز مشابه 19 در رده‌های اول و دوم هستند، فرش‌آراء مشهد با 17 امتیاز در مکان سوم جای دارد و تیم‌های راگا تهران با 12 امتیاز، کوثر اصفهان با هفت امتیاز، حفاری خوزستان با چهار امتیاز و ایمان سبز شیراز بدون امتیاز تیم‌های چهارم تا هفتم جدول محسوب می‌شوند.

انتهای پیام / 106


کد مطلب: 94611

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/94611/موقعیت-متزلزل-فردوس-لیگ-برتر-فوتسال

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir