دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۲۱
کد مطلب : 94639

بودجه 3700 میلیارد تومانی شهرداری قم تحویل شورای شهر شد‌

قم نيوز : در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر قم بودجه بیش از ۳۷۰۰ میلیارد تومانی شهرداری تقدیم این شورا شد.
بودجه ۳۷۰۰ میلیارد تومانی شهرداری قم تحویل شورای شهر شد‌
بودجه ۳۷۰۰ میلیارد تومانی شهرداری قم تحویل شورای شهر شد‌
به گزارش قم نیوز سید مرتضی سقائیان نژاد در جلسه علنی و رسمی شورای اسلامی شهر قم، اظهار داشت: امیدواریم این بودجه برکت خوبی داشته باشد و بتوانیم پروژه‌های نیمه‌کاره را به اتمام برسانیم.

شهردار قم افزود: سناریوهای مختلفی در ارتباط با تهیه بودجه 1400 در نظر گرفته‌شده است که دو مورد از این سناریوها به رقم 12 میلیارد تومان و 5 هزار میلیارد تومان می‌رسید.

وی با تقدیم بودجه 1400 به شورای اسلامی شهر قم بیان کرد: این بودجه در نهایت بر اساس میانگین رشد 5 ساله بودجه‌های سنواتی و عملکرد شهرداری قم در سال 1399 است.

سقائیان نژاد عنوان کرد: امروز بودجه 1400 معادل 3 هزار و 432 میلیارد تومان برای بررسی نهایی تقدیم شورای اسلامی شهر می‌شود.

وی تصریح کرد: لایحه بودجه سال 1400 شهرداری قم با 19 درصد افزایش نسبت به بودجه اصلاح‌شده سال جاری همراه است

شهردار قم ابراز کرد: بودجه سازمان‌های تابعه شهرداری قم از جمله سازمان پارک‌ها و فضای سبز، سازمان مدیریت پسماند و سازمان آرامستان‌ها، مبلغ 654 میلیارد تومان است که اگر مشترکات را کم کنیم، جمع بودجه شهرداری قم در سال آینده به عدد 3 هزار و 708 میلیارد تومان می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: در این بودجه 28 درصد از لایحه بودجه جاری و 72 درصد به پروژه‌های عمرانی اختصاص دارد.

  بررسی همه‌جانبه و دقیق بودجه مدیریت شهری از رسالت‌های مهم شورای اسلامی شهر است  

رئیس شورای اسلامی شهر قم  نیز در این جلسه با بیان اینکه شورای شهر بررسی و تصویب به‌موقع بودجه 1400 را در دستور کار خود قرار داده است اظهار داشت: بررسی همه‌جانبه و دقیق بودجه مدیریت شهری از رسالت‌های مهم شورای اسلامی شهر است و دراین‌باره تلاش مضاعفی داریم.

عبدالله جلالی با بیان اینکه لایحه بودجه سنواتی شهرداری دارای اهمیت زیادی است چراکه به سرنوشت یک سال شهر مربوط می‌شود و باید در فرصتی مقتضی آن را بررسی کرد افزود: نشست‌های متعددی در کمیسیون‌های مختلف به‌ویژه کمیسیون تلفیق درباره این اصلاحیه و متمم بودجه برگزارشده است و ما تقدیم بودجه 1400 را با ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی به فال نیک می‌گیریم.

وی خاطرنشان کرد: رسیدگی و بررسی لایحه بودجه سنواتی نیاز به زمان کافی دارد و باید به‌صورت همه‌جانبه و کارشناسی دیده شود، چراکه سرنوشت یک سال شهر به آن وابسته است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم عنوان کرد: از هفته گذشته کمسیون‌های تخصصی کار خود را آغاز کرده‌اند و جزئیات این لایحه بررسی می‌شود تا تکلیف یک‌ساله فعالیت شهرداری به‌موقع مشخص شود.

به گفته جلالی امیدواریم بودجه سال 1400 شهرداری قم در ارتباط با مدیریت شهری بتواند نیازهای شهر و شهروندان را درنظر گرفته و موجبات رضایت شهروندان را نیز فراهم کند.

وی در مورد اصلاحیه و متمم بودجه سال 99 شهرداری نیز افزود:جلسات متعددی در این ایام برگزار شد و در تمام جلسات نیز نمایندگان شهرداری حضور داشتند و در حقیقت ارقام نهایی با هماهنگی میان شورا و شهرداری ایجادشده که لایحه به رأی گذاشته شد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم بیان کرد:این بودجه به 2 هزار و 873 میلیارد تومان وصولی به تصویب شد، همچنین لایحه اخذ مجوز تنفیذ اختیار انجام پیمان‌های نگهداری فضای سبز برای اسفند 1399 تا اسفند 1401 به میزان 10 میلیارد و 100 میلیون تومان به تصویب اعضای شورای اسلامی در آمد.

جلالی با گرامیداشت دهه فجر نیز بیان کرد: 19 بهمن مصادف با بزرگداشت نیروی هوایی و یادآور حماسه بزرگ در سال 57 است که آن را گرامی می‌داریم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcaoino.49nye15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما